Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:22

13
آبان
بسته موضوعی 5: میان وعده دانش آموزان

بسته موضوعی 5: میان وعده دانش آموزان

با مطالعه بسته موضوعی شماره 5 زندگی آنلاین شما می‌توانید با نکات مهمی در مورد تغذیه دانش آموزان آشنا شوید.

هنگامی که کودک هنوز به مدرسه نرفته است گرایش غذایی او منحصرا تحت تاثیر خانواده است. ولی با آغاز مدرسه، دانش‌آموز از محیط خانه به محیط مدرسه وارد خواهد شد. بنابراین ساعاتی از روز را در محیط مدرسه و به دور از خانواده و در کنار هم سن و سال‌های خود می‌گذراند. به عبارت ساده‌تر نقطه شروع اختلاف بین الگوی غذایی والدین با کودکان از میان وعده‌ها و مواد غذایی و خوراکی‌هایی است که در زمان میان وعده صرف می‌شود. برای بهبود تغذیه کودک در مدرسه،‌ خواندن مقالات این بسته را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

 

پيشنهاد برای ميان وعده دانش آموزان: در این مطلب به چند نمونه از میان وعده های سالم برای دانش آموزان اشاره شده است.

ميان وعده های عالی برای مدرسه: با مطالعه این مقاله، با مواد غذایی مفید و در دسترس که می‌توان از آنها به عنوان یک میان وعده در مدرسه استفاده آشنا می‌شوید. 

بايدها و نبايدهای تغذيه دانش‌آموزاندر این مطلب به بیان شایع‌ترین اختلالات تغذیه‌ای در دوران دبستان پرداخته شده است.

بهترین ميان‌وعده برای مدرسه: والدین عزیز می‌توانند برای انتخاب میان‌وعده‌های مناسب مدرسه برای کودکان‌شان،‌ این مقاله را مطالعه نمایند.

میان وعده کودکان: در این مطلب،‌ مواد غذایی سالم و ناسالم برای مدرسه معرفی شده‌اند.

تغذيه دانش‌آموزان از نگاه طب سنتیدر این مقاله ‌به اهمیت تغذیه دانش‌آموزان در مدرسه و در فصول سرد سال از نگاه سنتی پرداخته شده است. 

 

برچسب ها: تغذیه کودک، تغذیه دانش آموزان، میان وعده مدرسه، طب سنتی و تغذیه دانش آموزان، پیشنهاد تغذیه دانش آموزان، میان وعده کودک تعداد بازديد: 1552 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته موضوعی چیست؟

فیلم روز
تصویر روز