Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 30 شهریور 1403 - 14:18

12
آذر
روش‌هاي تغيير نماي كابينت

روش‌هاي  تغيير نماي كابينت

كليك كنيد.

آشپزخانه‌ به سبك كلاسيك

1. براي شروع به كار، اين وسايل را آماده نمائيد: رنگ آستر، رنگ قرمز و سفيد، قلم‌مو، پرده به رنگ قرمز و سفيد.
2. نماي بيروني كابينت‌ها را رنگ سفيد بزنيد. قسمت داخلي كابينت‌هائي را كه داراي پنجره‌ي شيشه‌اي (ويترين) مي‌باشند، رنگ قرمز بزنيد تا ظروفي كه داخل آن چيده مي‌شود، جلوه‌ي بيش‌تري داشته باشند.
3. رنگ پرده‌ي آشپزخانه را طوري انتخاب كنيد كه رنگ‌هاي قرمز و سفيد آن با ظروف و رنگ كابينت آشپزخانه هماهنگ شود و جلوه‌ي بيش‌تري به آشپزخانه‌ي شما بدهد.
4. در داخل ويترين، ظروفي بچينيد كه به رنگ قرمز و سفيد باشند تا با رنگ كابينت‌ها هماهنگ شوند و زيبائي خاصي به آشپزخانه بدهد.
5. دستگيره‌هاي قديمي كابينت‌ها را با دستگيره‌هاي جديد و آبكاري شده عوض كنيد تا جلوه‌ي بيش‌تري داشته باشند.
 

 

آشپزخانه‌ به سبك قديمي
 

1. در ابتدا اين وسايل را آماده كنيد: كاغذ سمباده، رنگ آستر، رنگ سياه يا كرم (عاجي‌رنگ)، رنگ چوب قهوه‌اي تيره، پارچه‌ي توري و ماده‌ي شيميائي پلي‌يورتين.
2. كابينت‌ها را به خوبي بشوئيد و تميز كنيد. سپس آن‌ها را سمباده بزنيد؛ به گونه‌اي كه سطحي كاملاً صاف و صيقلي پيدا كنند و به خوبي قابل رنگ زدن شوند.
3. رنگ آستر را به تمام قسمت‌هاي كابينت بزنيد و بنابر ميل و سليقه‌ي خود، كابينت‌ها را سياه يا كرم رنگ نمائيد و صبر كنيد تا رنگ خشك شود.
4. زماني كه رنگ كاملاً خشك شد، آن را سمباده بزنيد. لبه‌ي كابينت‌ها را نيز حتماً سمباده بزنيد. سپس با پارچه‌ي توري، كابينت‌ها را تميز و پاك نمائيد.
5. حالا كابينت‌ها را لايه‌ي نازكي از رنگ قهوه‌اي تيره بزنيد و رنگ اضافي را با كهنه‌اي پاك كنيد.
6. اكنون ماده‌ي پلي يورتين [Polyurethone] را چندين بار روي كابينت‌هاي رنگ شده بماليد. زيرا اين ماده، هم سبب دوام رنگ كابينت‌ها مي‌شود و هم تميز كردن آن‌ها را راحت‌تر مي‌كند.
 

تعداد بازديد: 510 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز