Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:03

11
آذر
هر رنگ کفش را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

هر رنگ کفش را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

یکی از رازهای شیک پوشی ست کردن رنگ کفش با رنگ لباس است. در این مقاله به شما می گوییم که خانم های شیک پوش چگونه رنگ کفش را با رنگ لباس شان ست می کنند.

ست کردن رنگ کفش با رنگ لباس

انتخاب کفش یکی از نکات مهم در شیک پوشی است که همه خانمها باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم نکاتی در مورد انتخاب رنگ کفش مناسب برای لباس های تان ذکر کنیم. با ما همراه شوید.

انتخاب رنگ کفش دقیقا همرنگ لباس

یکی از پیشنهادات این است که رنگ کفش های تان دقیقا مطابق با رنگ لباس تان باشد. این نوع انتخاب بیشتر برای پیراهن های کوتاه کلاسیک که مناسب برای میهمانی های شب هستند، مناسب است. دقت کنید کفش تان را طوری انتخاب کنید که پاشنه و داخل پاشنه همگی به رنگ لباس تان باشد.

انتخاب رنگ کفش روشن برای پیراهن تیره

اگر رنگ لباس شما تیره است، برای کفش تان رنگ روشن را انتخاب کنید. این نوع ست کردن بیشتر برای میهمانی های عصر مناسب است. به طور مثال اگر لباس شما به رنگ خاکستری است برای کمر روی لباس تان یک کمر ساده به رنگ قرمز تیره انتخاب کنید. برای کامل کردن استایل تان از یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید. رنگ روشن این کفش رنگ تیره لباس تان را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را بیشتر نمایان کرده و خنثی می کند.

انتخاب رنگ کفش با لباس های ترکیبی

اگر لباس شما ترکیبی از چند رنگ است شما می توانید از یکی از رنگ ها برای رنگ کفش های تان انتخاب کنید. به طور مثال در این تصویر یک کت قرمز زنانه با یک شلوار بنفش ست شده است. شما می توانید این کت و شلوار را با یک جفت کفش پاشنه بلند با ترکیب رنگی بنفش تیره و روشن ست کنید.

رنگ کفش تان را در یک طیف رنگی با لباس تان انتخاب نکنید

اگر لباس شما یک طیف رنگی دارد هرگز رنگ کفش تان را همرنگ لباس تان انتخاب نکنید. برای مثال در این تصویر یک بلوز آبی روشن با یک دامن آبی تیره تر ست شده است. بدترین اشتباه در کامل کردن استایل تان این است که رنگ کفش های تان را هم آبی با یک طیف رنگی دیگر انتخاب کنید.

رنگ کفش تان را با رنگ یکی از لباس های تان ست کنید

می توانید رنگ کفش تان را با طیف دیگر از رنگ یک تکه از لباس تان ست کنید. به طور مثال در این تصویر یک بلوز صورتی با یک شلوار قهوه ای ست شده است. برای کامل کردن تیپ تان می توانید یک جفت کفش اسپرت به رنگ سرخابی یا صورتی پر رنگ ست کنید. این تیپ مناسب برای یک دور همی دوستانه است.

کفش های قهوه ای و مشکی، دو رنگ همه کاره

کفش هایی به رنگ قهوه ای و مشکی همیشه برای مکان های رسمی مانند محل کار و جلسات کاری مناسب است.

برچسب ها: کفش، کفش پاشنه بلند، زندگی آنلاین، تیپ رسمی، کیف و کفش، کفش چرم، ست کردن کفش، ست کردن رنگ کفش با لباس، ست کردن شلوار لی با کتونی، کفش اسپرت، کفش های رسمی، ست لباس مجلسی با کفش، ست کت و شلوار با کفش، لباس های رسمی، کفش طبی، کفش اداری تعداد بازديد: 799 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز