Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:04

8
دی
برای خوشتیپ بودن در جشن عروسی چی بپوشیم؟

برای خوشتیپ بودن در جشن عروسی چی بپوشیم؟

در این مطلب مهمترین نکات برای خوشتیپ بودن و درخشیدن خانم ها و دخترخانم ها در جشن عروسی را به شما میگوییم.

کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش کرده اید و درب کمدتان را باز کرده و خیره خیره به لباسهای داخل کمد نگاه می کنید و از خودتان می پرسید کدام لباس را می توانید بپوشید .

اگر شما فامیل ، اقوام ، درجه ی اول هستید که می خواهید به عروسی بروید، مطمئنا انتخاب لباس خیلی سخت تر خواهد بود. اگر جشن عروسی که می خواهید بروید در فصل تابستان است ، توصیه می شود که از رنگ های خیلی روشن بپرهیزید.رنگ های تیره ، رنگ های ملایم بیشتر برای این فصل مناسب هستند. مانند:صورتی،سورمه ای، جیگری و یا ارغوانی

اگر جشنی که می خواهید بروید قرار است در روز برگزار شود، پوشیدن پیراهن ماکسی یا پیراهن بلند منعی ندارد ، یا شلواری که دارای پاچه های گشادی باشد . اما ترجیحا بهتر است لباس های مانند کت و دامن و یا کت و شلوار را انتخاب کنید.

اما برای مهمانی ها و عروسی های شبانه مطمئنا اولین چیزی که به ذهنتان میآید، پیراهن های ماکسی و کار شده هست. اما بهتر است بدانید که این روزها نه تنها دیگر لزومی ندارد که پیراهنتان بلند باشد بلکه حتی پیراهن کوتاه امروزی تر نیز هست.

اگر هم پیراهنتان بلند است باید از یک ناحیه ی دیگر مانند یقه یا پشت باز باشد تا جلوه ی شیک و شکیلی را به شما ببخشد .بخصوص دختر خانم های جوان نباید لباس ها و ماکسی های بلند را بپوشند. زیرا شکل و فرمی زنانه به شما می بخشد.

راجع به پارچه هایی با الیافی مانند ابریشم ، ساتن ، ارگانزا ، …. مخصوص جشن های عروسی هستند و بستگی به سلیقه و علایق شخصی هر کس دارد ، که مایل باشد از کدام یک از این نوع پارچه ها استفاده کند.

اگر لباس شب شما دارای حالت و فرمی مربع شکل است کفشی که می پوشید باید دارای پاشنه ی پنج سانتی باشد تا لباس شما بهتر نمایان شود .

دختر خانم های جوان که دیگر نه نوجوان هستند و نه به سنی رسیده اند که مانند خانم ها لباس بپوشند بهتر است

کفشی را که می پوشند 2 – 3 سانت پاشنه داشته باشد نه بیشتر زیرا اگر دارای پاشنه ی بلندی باشد حالت زنانه به خود می گیرند

درنهایت کفشی را انتخاب کنید و بپوشید که راحت باشید ، زیرا شما زمان زیادی را باید باهمان کفش ها سپری کنید ، بخصوص اگر بخواهید برقصید حتما باید کفش  های راحتی بپوشید.

 

بیشتر بخوانید :

افرایش عمر روسری و شال با رعایت چند نکته کلیدی!

لباس های رنگ خاکستری را چگونه ست کنیم؟

لباس چه رنگی بخریم؟

ست لباس به رنگ سال 2019

برچسب ها: لباس عروسی، زندگی آنلاین، شیک پوشی، لباس مجلسی، رازهای خوش تیپی زنانه، لباس های مناسب مجلس عروسی تعداد بازديد: 913 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز