Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:56

25
فروردین
ترندهای رنگ موی سال ۲۰۱۹

ترندهای رنگ موی سال ۲۰۱۹

در ادامه به شما خواهیم گفت که ترند و مدهای رنگ موی سال ۲۰۱۹ کدام رنگ ها هستند. با ما باشید تا بهترین و زیباترین موهای سال را داشته باشید.

 در ادامه به شما خواهیم گفت که ترند و مدهای رنگ موی سال ۲۰۱۹ کدام رنگ ها هستند. با ما باشید تا بهترین و زیباترین موهای سال را داشته باشید. یکی از مواردی که در تغییر ظاهر نقش بسیار مهمی دارد رنگ موهاست. چنانچه در فکر یک تغییر بزرگ در سال جدید هستید بهترین کار این است که از رنگ موهای خود شروع کنید. در انتخاب رنگ مو باید دقت زیادی به خرج دهید اگر رنگ مویی که انتخاب می کنید مناسب نباشد نباید انتظار تغییرات مثبت و زیبا شدن ظاهرتان را داشته باشید. از طرفی هر سال رنگ موهای خاصی مد می شوند در ادامه با رنگ موهای ترند سال ۲۰۱۹ آشنا شوید.

 رنگ موی مرجانی

چه چیزی بهتر از به کار بردن رنگ مد سال ۲۰۱۹ روی موها؟ این رنگ کمی روشن تر از رنگ رزگلد است که در سال گذشته زیاد برای موها به کار برده می شد. این رنگ با ترکیب ملایم تون های گرم و سردش بهترین رنگ مو برای موها می تواند باشد.

 هایلایت مسی

این رنگ انتخاب خوبی است برای روشن تر کردن موهای خرمایی. از آرایشگر خود بخواهید که برای جلوه زیباتر این رنگ ترکیبی از رنگ های طلایی و کهربایی را نیز به کار ببرد.

 دارچینی

چه پوست روشن داشته باشید چه تیره این رنگ موی پر جلا صورت را زیباتر و بشاش تر نشان می دهد.

 خرمایی

رنگ خرمایی یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای سال جدید است. این طیف رنگ بین تون های گرم و سرد تعادل ایجاد کرده و هر رنگ پوستی را جذاب تر و زیباتر نشان می دهد.

 ریشه های تیره

قبل ترها وقتی ریشه تیره موها بیرون می زد هیچ جذابیتی نداشت و تا حدودی نقص در ظاهر به حساب می آمد اما امروزه این سبک نوعی مدل رنگ مو به حساب می آید و بیشتر از ریشه های رنگ شده برای مردم جذابیت دارد.

 موهای بلوند یخی

واقعیت این است که در ماه گذشته جستجوی رنگ موی یخی بیشتر از ۴۵% بوده است. این رنگ موی تقریبا سفید که چندان هم روشن تر از رنگ موی پلاتینه نیست از رنگ های پر طرفدار سال جدید است.

 موهای مشکی

این رنگ غنی صورت را از حالت رنگ پریدگی در می آورد. نکته قابل توجه این است که موهای مشکی را با روغن کمی چرب کنید کمی براقیت این رنگ را زیباتر از آن چیزی که هست نشان می دهد.

 پرتقالی آتشین

پرتقالی آتشین رنگ موهای لیدی گاگا در فیلم A Star Is Born . از آرایشگر خود بخواهید که بهترین طیف پرتقالی مناسب رنگ پوست تان را انتخاب کند. کمی هم رنگ های صورتی و قهوه ای ترکیب کنید تا هم تعادل بیشتری در رنگ ایجاد شود و هم رنگ پوست تان را شاداب تر نشان دهد.

 نقره ای خاکستری

خیلی از خانم ها برای پوشاندن تارهای سفید موها را رنگ می کنند اما در سال جدید قرار نیست از پیدا شدن موهای سفیدتان ترس داشته باشید چون رنگ نقره ای خاکستری یکی از رنگ های مد امسال است.

 عسلی توت فرنگی

شاید رنگ نارنجی از رنگ های مورد علاقه تان باشد اما ممکن است آمادگی موهای کاملا نارنجی رنگ را نداشته باشید بنابراین بهترین کار این است که از رنگ عسلی توت فرنگی استفاده کنید.

 قهوه ای قارچی

قهوه ای قارچی رنگ زیبای چند بعدی که قابل قیاس با رنگ های دیگر نیست یکی از رنگ های مد سال جدید است.

 بلوند خامه ای

بلوند پلاتینه یکی از رنگ های مد سال ۲۰۱۸ بود که طرفدار زیادی داشت. اما در سال جدید بهتر از بلوند گرم تر مثل بلوند خامه ای برای موها استفاده کنید.

 

منبع : بدونیم

 بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل‌های شنیون برای موهای روشن

آنچه درباره شامپو رنگ مو‎ باید بدانید!

از بین بردن قرمزی رنگ مو

برچسب ها: رنگ مو ترکیبی، بلوند یخی، جدیدترین رنگ موهای 2019، ترندهای جدیدرنگ مو، رنگ مو پاستیلی، رنگ موی مرجانی، هایلایت مسی، پرطردفدارترین رنگ موها، رنگ موی پلاتینه، رنگ موی پرتقالی آتشین تعداد بازديد: 499 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز