Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:26

19
تیر
كلاه های تابستانی

كلاه های تابستانی

كلاه‌های تابستانی نباید خیلی بزرگ و سنگین باشند و در شما ایجاد احساس گرمای بیشتری كنند بلكه باید سبك باشند و فقط لبه‌های پهن داشته باشند.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای زنان

 

 

 

كلاه‌ها از جمله وسایل ضروری فصل گرم هستند، آنها نه تنها جنبه زیبایی دارند بلكه تا حدود زیادی از پوست ما در برابر آفتاب و اشعه‌های زیانبارش محافظت می‌كنند.

وقتی كه سخن از ایمنی برابر خورشید به میان می‌آید، بی‌شك تلاش می‌كنیم تا از روش‌های موثر و درست استفاده كنیم، مثلا كلاه‌های مناسب در برابر نور خورشید، كلاه‌هایی هستند كه لبه كاملا پهن (حدود 4 سانتیمتر)‌ دارند. كلاه‌های لبه پهن به خوبی روی سطح صورت و گردن را می‌پوشانند. متخصصان می‌گویند كه خانم‌های قد بلند و كشیده بهتر است از كلاه هایی كه حدود 4 سانتیمتر لبه دارند و خانم‌های كوتاه‌تر، كلاه‌هایی با لبه 3 سانتیمتری استفاده كنند.

كلاه‌های بلند

هیچگاه در اندازه و سایز كلاه نیز اغراق نكنید، چرا كه ممكن است روی سر و صورت شما سنگینی كند. صورت‌های زاویه‌دار بهتر است كه از كلاه‌های بلند استفاده كنند و كسانی كه صورت‌های چهارگوش دارند، بهتر است از كلاه‌های گرد استفاده كنند و برعكس برای صورت‌های گرد نیز، كلاه‌های چهارگوش مناسب‌ترند.

كلاه‌های تابستانی نباید خیلی بزرگ و سنگین باشند و در شما ایجاد احساس گرمای بیشتری كنند بلكه باید سبك باشند و فقط لبه‌های پهن داشته باشند.

وقتی كه صفحات مجلات مد را ورق می‌زنیم، گاهی اوقات كلاههای بسیار پهن(حدود 7 سانتیمتر) در قسمت لبه‌ها را می‌بینیم كه بسیار هم شیك به نظر می‌رسند اما به خاطر داشته باشید كه اگر اندام كوچك و ریزنقش دارید، سراغ این مدل از كلاه ها نروید چرا كه باعث می‌شوند كوتاه‌تر و ریزتر نیز به نظر برسید. برای عكس گرفتن و عكاسی‌ها استفاده از این مدل كلاه‌ها موردی ندارد ولی در زندگی روزمره نه.

كلاه‌های با پارچه نازك

برخی از انواع كلاه‌ها نیز باعث می‌شوند هوا به موهاو پوست سر نرسد. در واقع در فصل تابستان كلاه‌هایی مناسب‌ترند كه در قسمت زیرشان هوا جریان داشته باشد برای این منظور كلاه‌هایی كه از جنس پارچه نازك لنین تولید می‌شوند، بسیار مناسب هستند. پارچه لنین سبك است و به راحتی هوا را جریان می‌دهند.

خانم‌هایی كه صورت‌های زاویه‌‌دار دارند از كلاه های بلندتر استفاده می‌كنند صورت‌های گرد باید به دنبال كلاه‌هایی باشند كه چهارگوش و مربعی هستند و اگر از كلاه‌های گرد استفاده كنند، مسلما گردتر به نظر خواهند رسید. با بستن یك روبان با هر رنگی كه دوست دارید، می‌توانید ظاهر كلاه را تغییر دهید و آن را با سایر لباس‌های خود هماهنگ كنید.

وقتی كه كلاه متناسب با خود را بیابید، بی‌شك احساس خواهید كرد كه بخشی از خودتان است. راحتی یكی از مقولات بسیار مهم در انتخاب هر نوع پوششی است. كلاه انتخابی شما علاوه بر زیبایی و متناسب بودن با شكل و حالت صورت‌تان باید به شما احساس راحتی نیز بدهد. وقتی كه از خانه خارج می‌شوید، باید در كلاهی كه روی سر گذاشته‌اید آنقدر احساس راحتی داشته باشید كه هر لحظه نخواهید آن را از روی سر خود بردارید و نفس راحتی بكشید.

 

برچسب ها: انواع کلاه، کلاه، تابستان، آفتاب، کلاه ها، کلاه در تابستان، مدل کلاه، كلاه‌های با پارچه نازك، كلاه‌های بلند تعداد بازديد: 1124 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز