Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:23

15
اسفند
این قوانین دکوراسیونی را فراموش کنید

این قوانین دکوراسیونی را فراموش کنید

پیروی کردن از تمام قوانین دکوراسیون داخلی منزل هم خوب نیست زیرا برخی از این قوانین قدیمی هستند و باید زیر پا گذاشته شوند.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که خیال میکنید با رعایت تمامی قوانین دکوراسیونی میتوانید منزلی مدرن و بی عیب و نقص دکوراسیون کنید اما شاید بد نباشد که بدانید طراحان داخلی و دکوراتور ها خیلی راحت برخی از این قوانین را زیر پا میگذارند زیرا معتقدند این قوانین قدیمی هستند و باید فراموش شوند.

طراحان داخلی اصولا اعتقادی به قوانین دکوراسیونی ندارند آن ها فقط از سلیقه شخصی شان پیروی میکنند بهتر است شما هم برخی از قوانین دکوراسیونی را زیاد جدی نگیرید.

سفید بودن رنگ دیوارها

بسیاری از افراد معتقدند رنگ دیوارهای خانه باید فقط و فقط سفید باشند زیرا این یکی از قوانین دکوراسیونی است اما بهتر است این قانون را فراموش کنید و از هر رنگی که دوست دارید برای دیوار های منزل تان استفاده کنید.

رنگ دکوراسیون اتاق کودک

یکی دیگر از قوانین دکوراسیونی که باید زیر پا بگذارید مربوط به اتاق کودک است، اکثر ایرانی ها تصور میکنند باید دکوراسیون اتاق دختربچه ها صورتی و اتاق پسربچه ها آبی رنگ باشد. دکوراسیون اتاق بچه ها به هر رنگی که فکرش را بکنید میتوانید باشد حتی سیاه و سفید.

کاناپه های بزرگ

کاناپه های بزرگ را بیخیال شوید زیرا دیگر دوران پرطرفدار و مد بودن آن ها تمام شده است و به جای آن ها از مبلمان و صندلی های کوچک و جمع و جور استفاده کنید مخصوصا در آپارتمان های کوچک امروزی.

دیوار رنگی اتاق بچه

معمولا والدین جوان بعد از مشخص شدن جنسیت فرزندشان شروع میکردند به رنگ کردن اتاق او مثلا اگر فرزندشان پسر بود دیوار های اتاق آبی رنگ میشد و اگر دختر بود صورتی، این قانون از مد افتاره را کنار بگذارید و ببینید دیوار اتاق کودک اگر سفید رنگ باشد چقدر زیبا است.

ست میز و صندلی

میز و صندلی های ناهار خوری را میتوانید از سبک های مختلف انتخاب کنید حتما که نباید ست باشند، به این ترتیب دکوراسیون اتاق ناهارخوری تان متنوع تر خواهد شد مانند تصویر زیر.

 

بیشتر بخوانید:

رنگ اتاق کودک در ضریب هوشی اش چه تاثیری دارد؟

ایده هایی متفاوت برای دکوراسیون اتاق نوزاد

عوض کردن پارچه مبل برای نوروزبا چند نکته ساده

خرید آباژور مناسب خانه شما با چند نکته کاربردی

برچسب ها: طراحی داخلی، مبلمان، انرژی مثبت در دکوراسیون، قوانین دکوراسیون، اصول فنگشویی، رنگ دیوار اتاق بچه، کاناپه، دکوراسیون مناسب خانه های کوچک، چیدمان وسایل، رنگ هایی که انرژی منفی در دکوراسیون دارند، ست کردن مبلمان با دکوراسیون، بهترین رنگ برای اتاق پذیرایی تعداد بازديد: 546 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز