Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:30

3
آذر
دكور لوكس ياسی

دكور لوكس ياسی

شكوفه‌های گل یاس در این اتاق خواب فوق‌العاده و ماورایی به نظر می‌رسند. دیوارها به صورت خطوط طولی و رنگ یاسی طراحی شده‌اند.

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

این اتاق خواب بیش از حد شیك تزئین شده است. از نظر دكوراسیون رنگ یاسی بنفش یكی از آرام‌بخش‌ترین رنگ‌هاست و با رنگ‌های سفید مایل به كرم، كامل‌تر می‌شود.  یاسی به عنوان یك رنگ تأثیر بسیار آرام‌بخشی دارد.

شكوفه‌های گل یاس در این اتاق خواب فوق‌العاده و ماورایی به نظر می‌رسند. دیوارها به صورت خطوط طولی و رنگ یاسی طراحی شده‌اند. پارچه زیبا و فریبنده روی تخت، به نحوی انتخاب شده است كه بسیار جلب توجه می‌كند و به زیبایی بیشتر تخت می‌افزاید. چوب بالای تخت و چوب پایین تخت با آیینه‌كاری مزین شده‌اند و سایبان دارند. قاب‌های تاشو دور پنجره از طراحی‌های منحصر به فرد است.

چراغ‌های آنتیك لوستر با مهره‌های كریستال و لامپ‌های حبابی، پرده‌های دیواری، یك جفت شمعدان به سبك هنــری،  نوری دوست‌داشتنی كه در فضا پخش است و ...

همگی باعث شده‌اند تا این اتاق در هر زمان از شبانه‌روز رمانتیك به نظر برسد. نقاشی‌های قاب شده روی دیوار، میزگرد سلطنتی، تخت‌خواب مجلل سفید و یك جفت شمعدان آنتیك برقی باعث مجلل‌تر شدن اتاق شده‌اند.

 

برچسب ها: دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، اتاق خواب، تغییر دکوراسیون منزل، دکور لوکس تعداد بازديد: 1266 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز