Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 06:45

28
آبان
رژیم لاغری سریع انگشتی در 5روز!

رژیم لاغری سریع انگشتی در 5روز!

برای کاهش وزن و ار بین بردن چربی های اطراف شکم و پهلو داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری سریع اصولی یعنی خشت اولی که باید صاف گذاشته شود. جدیدترین رژیم لاغری با توجه به اندازه دستتان شما را راهنمایی می کند.

رژیم لاغری و تناسب اندام شما شامل چه مواردی است؟ چه میزان بخور نخور در برنامه غذایی تان گنجانده اید؟ اصلا شما با این برنامه های گوناگون غذایی به نتیجه رسیده اید ؟

قوانین را مو به مو اجرا می کنید , سبزیجات و کالری سوزهای طبیعی هم به اندازه مصرف میکنید ولی آیا می دانید که چه میزان از خوردنی ها و مواد غذایی برای تناسب اندام شما کافیست؟

"سیان پورتر" متخصص رژیم درمانی و تغذیه می گوید:بیشتر مردم نمی دانند که چقدر می توانند از یک ماده غذایی و خوراکی مصرف کنند و همین منشا اختلالات سلامتی و کسب تناسب اندام است.

طبق گفته های محققان میزان خوردن مواد غذایی ، حتی مواد غذایی کالری سوز هم لاغری و چربی سوزی بدن را دچار نوسان می کند.

اگر دقت کرده باشید در یک برنامه غذایی جامع گفته می شود به عنوان مثال در هفته دو وعده ماهی بخورید یا سبزیجات سبز برگ زیاد مصرف کنید و.. اما چه میزان خوردن از هریک از این مواد غذایی می تواند موجب کسب نتیجه دلخواه شود؟

مطالعات دقیق محققان نشان می دهد که با استفاده از اندازه کف و انگشتان دست ، خودتان می توانید یک رژیم لاغری و برنامه غذایی کاملا سالم و موثر برای خود تعیین کنید.قبل از این مواد غذایی را برحسب کالری و وزن مصرف می کردید اما از امروز به بعد برای لاغری ، تناسب اندام ، چربی سوزی و کوچک کردن سایز با ین روش پیش بروید.

 رژیم لاغری و غذای کف دستی

دکتر "سیان پورتر " رژیم لاغری موثری را با توجه به اندازه دست افراد طراحی و منتشر و آن را رژیم لاغری انگشتی نامگذاری کرده است .این رژیم با توجه به اندازه کف دست شما تعیین می کند که چه میزان ماده غذایی برای بدن شما کافیست.

در رژیم لاغری سریع گوشت به اندازه یک کف دست:

مصرف هر نوع گوشت قرمز به اندازه یک کف دست کافیست. دکتر "سیان پورتر" می گوید:برای کسب پروتئین مورد نیاز بدن میزان تعیین شده 100 گرم گوشت یعنی به اندازه کف دست است و به ضخامت یک کاغذ مقوایی دولایه است در یک روز کافیست و در ضمن مصرف بیشتر از 500 گرم گوشت قرمز در هفته ممنوع است.

در رژیم لاغری سریع گوشت ماهی سفید به اندازه کل دست:

مصرف ماهی به دلیل داشتن املاح معدنی و چربی امگا 3 یکی از بخش های حذف ناپذیر برنامه غذایی تمام افراد است ولی در این میان افرادی که قصد کاهش وزن و لاغرشدن را دارند باید در یک وعده به اندازه 150 گرم معادل اندازه کامل یک دست ماهی مصرف کنند. با توجه به نیاز بخش های مختلف بدن به خصوص مو به سلنیوم و املاح معدنی موجود در ماهی های سفید مصرف ماهی بایستی به طور مداوم در برنامه غذایی جای بگیرد.

در رژیم لاغری سریع اسفناج خام به اندازه دو دست کامل:

این میزان اسفناج خام مقدار مورد نیاز بدن شما درهر روز است. اصلی ترین نکته در مصرف سبزیجات ، مصرف انها به صورت خام است و پختن این دسته از موادغذایی توصیه نمی شود. همانطور که متوجه شدید مصرف اسفناج دوبرابر مصرف گوشت قرمز است که البته متخصصین تغذیه مصرف دوبرابر میزان توصیه شده در این بخش را هم در رژیم های لاغری جایز می دانند. پس در این رژیم غذایی 5 روزه هر روز 80 گرم اسفناج می توانید مصرف کنید.

 در رژیم لاغری سریع میوه های ریز دو کف دست:

مصرف میوه های ریز و کوچک مثل توت فرنگی و گیلاس و.. به اندازه دوکف دست معادل 250 گرم برای تامین بخشی از ویتامین های در دوره رژیم لاغری کافیست. مصرف این دسته از میوه ها سه مرتبه در هر پنج روز توصیه می شود. در رابطه با میوه های درشت تر با توجه به اندازه کالری هر یک را خرد کرده و به این میزان مصرف کنید.

در رژیم لاغری سریع بروکلی به اندازه یک مشت:

متخصصان تغذیه اصولا کلم بروکلی را در اکثر برنامه های غذایی و رژیم های لاغری جای می دهند چرا که یکی از تسریع کننده های فرآیند چربی سوزی و کاهش وزن بدن است اما مصرف بیش از حد ان به هیچ وجه توصیه نمی شود و میزان 80 گرم کلم بروکلی 2 بار در این پنج روز کافیست.

در رژیم لاغری سریع ماکارونی و پاستا یک مشت بسته:

شاید به نظرتان این میزان کم باشد اما میزان ماکارونی و پاستا بعد از پخت دوبرابر میشود. این مقدار ماکارونی وزنی به اندازه 75 گرم دارم اما کالری آن 219 کالری است پس باید در خودرن آن در جریان لاغری و استفاده از یک رژیم لاغری درست ناپرهیزی نکنید.

در رژیم لاغری سریع آجیل و مغزها به اندازه یک کف دست نیمه گود شده:

آجیل و دانه های روغنی بهترین اسنک ها هستند به دلیل غنی بودن از املاح معدنی مصرف ان برای بدن ضروری است اما به اندازه استاندارد و مورد نیاز بدن. سعی کنید این دسته از خوراکی ها را یک به یک بخورید و از مشت مشت خوردن بپرهیزید.

در رژیم لاغری سریع سیب زمینی یک مشت کاملا بسته:

مصرف سیب زمینی برای خانم ها با 200 کالری و برای آقایان با 250 کالری آزاد است ولی بیشتر از آن رژیم لاغری و نتیجه ی کاهش وزن را دچار اختلال می کند. این میزان سیب زمینی یکبار در برنامه غذایی و رژیم لاغری پنج روزه شما کافیست.

در رژیم لاغری سریع ماهی های چرب به اندازه یک دست:

سالمون و ماهی های مشابه با میزان چربی بالا در یک وعده بایستی به اندازه یک دست کامل مصرف شوند. علی رقم چربی نسبتا بالایی که این دسته از ماهی ها دارند استفاده از این نوع پروتئین در برنامه غذایی و رژیم لاغری زیاد مشکل ساز نخواهد بود.

 در رژیم لاغری سریع ، کره بادام زمینی و کره های گیاهی با اندازه انگشت شصت:

هر نوع چربی شامل روغن زیتون ، کره ، روغن نباتی و گیاهی و کره بادام زمینی نباید بیشتراز یک قاشق چایخوری مصرف شوند.. به گفته ی متخصصان تغذیه و رژیم درمانی مصرف این دسته از مواد غذایی باید به نوعی باشند که داخل معده شما گوشه ای کوچک را به خود اختصاص دهند. بنابراین در دوران کاهش وزن و رژیم لاغری روزانه به همین میزان چربی استفاده کنید نه بیشتر و نه کمتر.

 

چقدر شکلات در رژیم لاغری سریع می توان خورد:

میزان کالری موجود در این اندازه شکلات در حدود 100 کالری است . با وجود این میزان انرژی و کالری در یک تکه کوچک از خوراکی شیرین خوشمزه دو واحد از ان را در رژیم لاغری 5 روزه خود بگنجانید.

 در رژیم لاغری سریع ، پنیر دوانگشت:

برای تامین نیاز بخشی از کسیم بدن میتوانید روزانه 30 گرم پنیر میل کنید. رژیم لاغری 5 روزه توصیه می کند که بیشتر از این میزان پنیر را در طول روز مصرف نکنید چرا که از کوچک شدن سایز کم و شکم جلوگیری می کند.

کیک ها و نان های روغنی بخشی از اسنک های پرطرفدار هستند اما در خوردن آنها نباید زیاده روی کرد. مقدار توصیه شده از این دسته خوراکی ها در هر واحد به اندازه 2 انگشت اشاره 185 کالری بدن شما را تامین می کند.

 

برچسب ها: رژیم غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی، کاهش وزن، تناسب اندام، رژیم درمانی، غذای رژیمی، رژیم کم کالری، رژیم کربوهیدرات، چربی شکم، سوزاندن چربی، تثبیت وزن، رژیم انگشتی، لاغری بارژیم انگشتی تعداد بازديد: 1083 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز