Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 25 شهریور 1398 - 02:40

30
مرداد
بشقاب من

بشقاب من

نمونه بشقاب سالم را که در شماره‌های پیشین به آن پرداختیم، در این شماره با مدل دیگری نشان داده‌ایم. در این‌ نمونه، به‌طرزهوشمندانه‌ای سهم مورد نیاز روزانه پروتئین، غلات، سبزیجات و لبنیات در نظر گرفته‌شده است.

نمونه بشقاب سالم را که در مقاله‌های پیشین به آن پرداختیم، در این شماره با مدل دیگری نشان داده‌ایم.

در این‌ نمونه، به‌طرز هوشمندانه‌ای سهم مورد نیاز روزانه پروتئین، غلات، سبزیجات و لبنیات در نظر گرفته‌شده است.

افزودن دانه‌های روغنی نظیر دانه کنجد به بشقاب، سهم چربی سالم روزانه ما را تأمین می‌کند.

سبزی‌ها بیش از نیمی از سهم بشقاب را تشکیل می‌دهند.

توجه داشته باشید که انواع سالاد در وعده شام، ضمن تأمین مواد مغذی مناسب، خواب آرامی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

حتی در فصل تابستان با توجه به گرم بودن هوا می‌توانید از این بشقاب در وعده ناهار نیز لذت ببرید و به سیستم گوارشی خود استراحت مختصری بدهید.

دریافت متعادل و متنوع از مواد غذایی راز سلامتی پایدار است.

 

برچسب ها: تغذیه سالم، بشقاب من، زندگی آنلاین، بشقاب سالم تغذیه ای تعداد بازديد: 77 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز