Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 21 آذر 1396 - 02:30

تازه‌های سلامت

بازدید: 16808

  • تفاوت های پزشكی مردان و زنان

    تفاوت های پزشكی مردان و زنان

    در مردان، وزن اضافی به صورت چربی در خط كمر و شكم جمع می‌شود و اغلب چاقی سیبی شكل دارند، در حالی که در زنان چربی زیادی بیشتر روی لگن و ران‌‌ها قرار می‌گیرد و چاقی گلابی شكل دارند.

  • مسمومیت در تعطیلات

    مسمومیت در تعطیلات

    مسمومیت وضعیتی است که می‌تواند زندگی فرد مبتلا را به خطر اندازد و در هر زمانی احتمال رخ دادن دارد. اما در تعطیلات و مسافرت، شایع‌تر است.

  • عادت هایی که باعث تقویت مغز می شوند

    عادت هایی که باعث تقویت مغز می شوند

    باید این نکته خیلی مهم را یادآور شویم که برنامه ثابت روزانه برای مغز مضر است و باید با یادگیری چیزهای جدید مغز خود را پرورش دهید. در ادامه به روش‌های آسان پرورش مغز می‌پردازیم.

  • راهکار حفظ شادابی بعد از 40 سالگی

    راهکار حفظ شادابی بعد از 40 سالگی

    یك فهرست از تغییرات تهیه كنید. ببینید كه دوست دارید كدام حالت از جوانی‌تان به حالت اول برگردد و از این مطالب استفاده كنید تا تصمیم بگیرید آن را به حالت اول بازگردانید.

  • راهکارهایی برای تقویت حافظه

    راهکارهایی برای تقویت حافظه

    برای تقویت حافظه و رها شدن از پدیده نوک زبانی، راهکارهای ساده‌ای وجود دارد،‌ مثلا حل کردن جدول کلمات متقاطع،‌ ساختن پازل و ثبت در دفتر خاطرات، به بهبود قدرت حافظه کمک می‌کند.

  • میزهای کار ایستاده بهتر از میزهای معمولی

    میزهای کار ایستاده بهتر از میزهای معمولی

    ایستادن در مقایسه با نشستن، کالری بیشتری را می سوزاند. نشستن طولانی مدت موجب چاقی و بیماری های متابولیسم می شود. مطالعات نشان می دهد حتی یک تغییر کوچک در میز و صندلی دانش آموزان به مراتب وضعیت شاخص توده بدن آنها را تغییراتی داده و در نهایت، موجب بهبود وضع

  • مضرات خواب بیش از حد

    مضرات خواب بیش از حد

    خواب برای سلامت بدن امری ضروری است. برخورداری از خواب با کیفیت، خستگی روزانه را کاملا از بدن خارج کرده و در طی روز از هوشیاری و تمرکز بالاتری بهره‌مند می‌شوید.

  • سلامتی خود را حفظ کنید

    سلامتی خود را حفظ کنید

    اگر نگران سلامتی و بهداشت‌تان هستید، باید گفت روش‌های بسیار خوبی برای بهبود کیفیت زندگی و سلامت کلی بدن‌تان وجود دارد. در این مقاله به برخی از این موارد اشاره شده است.

  • درمان های خانگی برای دردهای عضلانی

    درمان های خانگی برای دردهای عضلانی

    بدن سیستم پیچیده‌ای از ماهیچه‌ها است که دردهای عضلانی می‌تواند در هر نقطه‌ای از آن رخ دهد. در بین افراد، دردهای عضلانی شایع بوده که معمولا به دلیل یک فعالیت طولانی مدت ایجاد می‌شود.

  • تاثیر ساعات خواب شبانه در سلامتی بدن

    تاثیر ساعات خواب شبانه در سلامتی بدن

    برخورداری از عادات صحیح غذایی و توجه به زمان خوابیدن و استراحت جهت حفظ سلامتی بدن و توانایی جذب مواد مغذی و دفع مواد زاید از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • با سرکه سیب سلامت بمانید

    با سرکه سیب سلامت بمانید

    سرکه سیب ویژگی های مفیدی در زمینه زیبایی و سلامت بدن دارد و تقریبا برای هر بیماری مفید است. در این مقاله در مورد برخی از بیماری هایی که با سرکه سیب درمان می شوند، صحبت شده است.

  • کمبود آب و بی خیالی شهروندان در استفاده مصرف بهینه

    کمبود آب و بی خیالی شهروندان در استفاده مصرف بهینه

    هنگامی که به اندازه کافی آب آشامیدنی مورد نیاز وجود ندارد، خطر بحران آب حس می‌شود. سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های جهانی مناطق گوناگونی را، مناطق دچار بحران آب در نظر می‌گیرند.

فیلم روز
تصویر روز