Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1396 - 18:55

تازه‌های سلامت

بازدید: 12689

  • تاثیر ساعات خواب شبانه در سلامتی بدن

    تاثیر ساعات خواب شبانه در سلامتی بدن

    برخورداری از عادات صحیح غذایی و توجه به زمان خوابیدن و استراحت جهت حفظ سلامتی بدن و توانایی جذب مواد مغذی و دفع مواد زاید از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • راهکارهایی برای تقویت حافظه

    راهکارهایی برای تقویت حافظه

    برای تقویت حافظه و رها شدن از پدیده نوک زبانی، راهکارهای ساده‌ای وجود دارد،‌ مثلا حل کردن جدول کلمات متقاطع،‌ ساختن پازل و ثبت در دفتر خاطرات، به بهبود قدرت حافظه کمک می‌کند.

  • اهمیت سلامت و بهداشت در جامعه

    اهمیت سلامت و بهداشت در جامعه

    هر سال، روز 7 آوریل (18 فروردین) برابر با روز جهانی بهداشت و سلامت است و این روز در سال 1950، دو سال پس از تصویب اساسنامه سازمان جهانی بهداشت تعیین شد.

  • چگونه حافظه بلند مدت خود را تقویت کنیم؟

    چگونه حافظه بلند مدت خود را تقویت کنیم؟

    تفکر مثبت یا مثبت اندیشی یکی از راه‌هایی است که به تقویت حافظه بلند مدت کمک می‌کند. نگهداری خاطرات و داشتن آلبوم خاطرات هم در بهبود قدرت حافظه موثر است.

  • روش هایی برای تقویت حافظه کوتاه مدت

    روش هایی برای تقویت حافظه کوتاه مدت

    برای تقویت حافظه کوتاه مدت چه باید کرد؟ حافظه کوتاه مدت شامل سه بخش کلامی، دیداری و فضایی می‌شود که در ادامه ترفندهایی برای تقویت هر کدام از این حافظه‌ها را ذکر نموده‌ایم.

  • مغز چگونه حافظه مهارت‌های بلندمدت را بخاطر می سپارد؟

    مغز چگونه حافظه مهارت‌های بلندمدت را بخاطر می سپارد؟

    تابحال دقت کرده‌اید چگونه راه منزل خود را بدون فکر کردن طی می‌کنید؟ یا برای انجام دادن کارهایی که نیاز به مهارت دارند نظیر رانندگی دیگر فکر نمی‌کنید و از روی عادت انجام می‌دهید؟

  • باورهای غلط در مورد تقویت مغز

    باورهای غلط در مورد تقویت مغز

    همانگونه که تقویت مغز مسئله مهمی تلقی می شود به همان اندازه نیز نظریات بی پایه و اساس در این مورد وجود دارد. در ذیل به برخی از این نظریات اشاره می نماییم.

  • آیا با پیر شدن، مغز کوچک تر می شود؟

    آیا با پیر شدن، مغز کوچک تر می شود؟

    با پیر شدن، مغز کوچک‌تر می‌شود اما نه به میزانی که همه تصور می‌کنند. در واقع این خبر خوش را باید به شما بدهیم که پرورش مغز می‌تواند در مقدار کوچک شدن آن تاثیر بگذارد.

  • عادت هایی که باعث تقویت مغز می شوند

    عادت هایی که باعث تقویت مغز می شوند

    باید این نکته خیلی مهم را یادآور شویم که برنامه ثابت روزانه برای مغز مضر است و باید با یادگیری چیزهای جدید مغز خود را پرورش دهید. در ادامه به روش‌های آسان پرورش مغز می‌پردازیم.

  • آیا خواب بر روی فعالیت مغز تاثیر می گذارد؟

    آیا خواب بر روی فعالیت مغز تاثیر می گذارد؟

    کمبود خواب باعث اختلال در مهارت‌های حافظه و ضعف قوه تشخیصی می‌شود. هنگام خواب مغز تمام نقاطی که در طول روز فعال بوده‌اند را مجددا شارژ می‌نماید تا برای فعالیت‌های جدید آماده شوند.

  • مسمومیت در تعطیلات

    مسمومیت در تعطیلات

    مسمومیت وضعیتی است که می‌تواند زندگی فرد مبتلا را به خطر اندازد و در هر زمانی احتمال رخ دادن دارد. اما در تعطیلات و مسافرت، شایع‌تر است.

  • سفری دلپذیر بدون بیماری

    سفری دلپذیر بدون بیماری

    بیماری بخشی از زندگی روزمره است و در سفر بودن، شما را از این حقیقت رها نمی‌کند. به ویژه اینکه خود مسافرت، فرد را در برابر انواع عوامل بیماری زا قرار می‌دهد.

فیلم روز
تصویر روز