Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 10:26

تازه‌های سلامت

بازدید: 79111

  • عوامل خطر بیماری‌های قلبی را بشناسید

    عوامل خطر بیماری‌های قلبی را بشناسید

    با افزایش سن، تا حدودی همهٔ ما بیشتر مستعد بیماری‌های قلبی می‌شویم. اما ریسک فاکتور دقیق هر فردی متفاوت است که شامل ژنتیک او و عوامل اکتسابی می‌شود.

  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن

    حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن

    بدن انسان بسیار پیچیده‌تر از چیزی هست که شما میدانید. رازهای جالبی در سلامتی انسان پنهان است که دانستن آن ها شگفت زده تان خواهد کرد.

  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود

    ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود

    ویتامین‌ها ریزمغذی‌هایی هستند که بدن برای انجام یکسری فعالیت‌های طبیعی به آنها نیاز دارد و لازم است از طریق مواد غذایی وارد بدن شوند. اما کمبود آنها چه نشانه‌هایی دارد؟

  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید

    اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید

    دکتر حمید سوری درباره تزریق واکسن آسترازنکا در ایران می‌گوید: به لحاظ علمی باید توجه داشت که هیچ مداخله بیولوژیک، شیمیایی و غیرایمنی صددرصدی ندارد و حتی آب هم در شرایط خاصی می‌تواند فرد را مسموم کند.

  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما

    هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما

    بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون چهار نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده اند که یک نفر از آنان فوت کرده است، بنابراین انتظار می رود هموطنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

  • چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟

    چگونه در گرما از پاها مراقبت کنیم؟

    پوشیدن صندل و کفش‌های جلو باز و پیاده‌روی در ساحل، کارهایی که پاهای ما را در معرض گرمای زیاد و سطوح داغ قرار می‌دهد، می‌تواند منجر به خشکی، لکه‌های تیره و عوارض مختلفی شود که بر ظاهر و حس پاها تاثیر می‌گذارد.

  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

    مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

    روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو

  • ترفندهای ساده و موثر برای غلبه بر عفونت سینوس + اینفوگرافی

    ترفندهای ساده و موثر برای غلبه بر عفونت سینوس + اینفوگرافی

    حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشورهای پیشرفته صرف درمان سینوزیت می‌شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین ، منازل و محل کار شرایطی فراهم می شود تا این چالش موج افزایشی داشته باشد.

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟

    واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟

    شرکت عوارض ناشی از تزریق واکسن کرونای آسترازنکا را تایید کرده و حالا موجی از نگرانی درباره بروز این عوارض در ایران هم شکل گرفته، این که آیا جان و سلامت تزریق کنندگان این واکسن اکنون در خطر قرار گرفته است؟

  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟

    پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟

    مصرف هم‌زمان مواد افیونی و پرگابالین، تنفس را کند می‌کند و می تواند خطرناک باشد. پادزهر اضطراری نالوکسان که برای خنثی کردن اثرات مواد اُپیوئیدی به کار می‌رود، هیچ تاثیری برای مقابله با اثرات پرگابالین ندارد.

  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب

    تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب

    بیماری کبد چرب غیرالکلی به عنوان یک نگرانی سلامتی جدی و در حال افزایش در سطح جهانی شناخته می‌شود. این شرایط، که تاثیرات مخربی بر سلامت کبد می‌گذارد، به شدت تحت تاثیر سبک زندگی بی‌تحرک قرار دارد.

  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت

    تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت

    متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره تاثیر ویتامین‌ها روی کیفیت خلق و خو توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

فیلم روز
تصویر روز