Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:05

31
اردیبهشت
خاطره جالب ماه چهره خلیلی از روزه گرفتن

خاطره جالب ماه چهره خلیلی از روزه گرفتن

در این مطلب گفته‌های ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون را در مورد مبارک رمضان بخوانید.

 ماه چهره خلیلی یکی دیگر از بازیگر‌ها وچهره‌هایی است که در مورد خاطرات خود از روزه‌داری صحبت ‏کرده است.

این هنرمند تاکنون فقط در ۵ سریال تاریخی پرحجم تلویزیون حضور داشته ‏و در مورد این فعالیت‌ها گفته است، همیشه سعی کرده‌ام نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم و اگر در نقشی ‏حتی یک مقدار تشابه هم احساس کنم، صبر می‌کنم و آن نقش را نمی‌پذیرم و به همین دلیل است که ‏درکارنامه کاری‌ام نقش‌هایی، چون دیپلمات انگلیسی، فرشته ١٢٠ساله، شیطان و زن جاهل عرب دیده ‏می‌شود‎. ‎‏ در ادامه گفته‌های این بازیگر سینما و تلویزیون را در مورد مبارک رمضان می‌خوانیم: ‏

بنا به اعتقاداتی که دارم هر‌سال ماه رمضان روزه می‌گیرم. نخستین ماه رمضانی که در ایران حضور ‏داشتم در سریال «مختارنامه» بود. چون پیش از آن در انگلیس زندگی می‌کردم. آن‌سال سخت‌ترین ماه ‏رمضان زندگی‌ام را سپری کردم، چون برای بار نخست درهوای ٤٠ درجه روزه گرفتم و متوجه شدم که ‏روزه گرفتن درایران به چه اندازه سخت است، به‌علاوه این‌که در آن سریال بنا به نقش‌هایمان لباس‌های ‏سنگین می‌پوشیدیم و گریم‌های سنگینی داشتیم و ساعت‌ها سر کار بودیم.

منبع: روزنامه شهروند

برچسب ها: ماه رمضان، بازیگر سینما و تلویزیون، ماه چهره خلیلی، مختارنامه تعداد بازديد: 588 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز