Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 15:00

20
اردیبهشت
وقتی علی اوجی از رضا یزدانی می‌ترسد!

وقتی علی اوجی از رضا یزدانی می‌ترسد!

رضا یزدانی این روزها در سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا یزدانی بعد از چند تجربه ایفای نقش‌های کوتاه در چند فیلم و سریال، این روزها با یکی از نقش‌های اصلی سریال «از یادها رفته» هر شب روی آنتن شبکه یک می‌رود. در قسمت اول این سریال رضا یزدانی که نقش یک بوکسور را ایفا می‌کند برای نجات دختری که دوستش دارد در یک سکانس چندین و چند کلاه مخملی را می‌زند و در نهایت دختر را نجات می‌دهد. سکانسی که خودش آن را در پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و برایش کامنت‌های جالبی دریافت کرد. یکی از این کامنت‌ها از طرف پزشکی بود که احتمالا پزشکی است که رضا یزدانی زیاد به او سر می‌زند. این پزشک در کامنتی نوشت: آقا با عرض شرمندگی مطب ما کلا تعطیل شده دیگه نیستیم!

علی اوجی دوست و مدیر برنامه‌های رضا یزدانی هم در واکنش به این سکانس نوشت: اوه اوه داداش این طلبت آماده‌ست هر وقت گفتی بیارم خدمتتون!

 

البته این تنها ویدئویی نیست که رضا یزدانی از سریالش منتشر کرده. او در جدیدترین ویدئوی منتشره از خود، سکانس جدیدی منتشر کرده از این بزن بزن‌ها که دوباره کلی پیام برایش منتشر شده است. از علی لهراسبی تا مژده لواسانی و دیگران که همگی انگار از مشت‌هایش حساب برده‌اند!

 

برچسب ها: اینستاگرام، بازیگر سینما و تلویزیون، خواننده پاپ، شبکه های مجازی، علی اوجی، رضا یزدانی تعداد بازديد: 421 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز