Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 23:16

1
اسفند
گوهر خیراندیش و همکاری با ستاره سال‌های دور سینمای ایران

گوهر خیراندیش و  همکاری با ستاره سال‌های دور سینمای ایران

گوهر خیراندیش بازیگر زنی که در همه عرصه‌‌ها از سینما تا تلویزیون تجربیات جالب توجهی داشته است به تازگی فیلم "نقش نگار" را روی پرده داشته است.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

گوهر خیراندیش بازیگر زنی که در همه عرصه‌‌ها از سینما تا تلویزیون تجربیات جالب توجهی داشته است به تازگی فیلم "نقش نگار" را روی پرده داشته است. "نقش نگار" که توسط کارگردانی جوان به نام علی عطشانی ساخته شده است به واسطه اینکه بازگشت سینمایی ناصر ملک مطیعی محسوب می‌‌شود در کانون توجهات قرار گرفت. خیراندیش در "نقش نگار" در نقش مادرخوانده یک دختر پرورشگاهی ظاهر شده است؛

دختری که در آستانه ازدواج قرار دارد و حالا نزد پدرخوانده و مادرخوانده خود می‌‌رود تا تصمیمی سرنوشت ساز برای زندگی خود بگیرد. خیراندیش در این فیلم هم به مانند اغلب کارهایش سعی کرده تصویری واقعی و دقیق از یک مادر واقعی سینمای ایران را خلق کند و البته ایفای نقشش مورد توجه مخاطبان سینما هم قرار گرفته است.

 

 

 

برچسب ها: بازیگر زن، گوهر خیر اندیش، بازیگر گوهر خیر اندیش، مصاحبه گوهر خیر اندیش، بازی گوهر خیر اندیش تعداد بازديد: 1475 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز