Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 14:48

24
بهمن
سحر قریشی افشای ماجرای ازدواج با یک خواننده

سحر قریشی افشای ماجرای ازدواج با یک خواننده

سحر قریشی امسال سال پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. از یک طرف حضورش در تازه‌ترین ساخته مسعود ده نمکی با عنوان "رسوایی2" بود که مورد توجه قرار گرفت و از آن طرف حضورش در برنامه "دید در شب" رضا رشیدپور

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

سحر قریشی امسال سال پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. از یک طرف حضورش در تازه‌ترین ساخته مسعود ده نمکی با عنوان "رسوایی2" بود که مورد توجه قرار گرفت و از آن طرف حضورش در برنامه "دید در شب" رضا رشیدپور و عدم توانایی‌اش در پاسخگویی به پرسش‌های طرح شده از سوی رشیدپور بود که او را سیبل انتقادات کرد. قریشی برای رهایی از این انتقادات که زندگی شخصی او را هم دستخوش تغییر قرار داده بود به ناگاه در گفتگویی خبر از ازدواج خود با امید علومی خواننده جوان و همبازیش در فیلمی چون "شانس عشق تصادف" داد!

این گفتگو نه تنها نقطه پایانی نبود بر حاشیه سازی‌های فراوانی که برای این زن بازیگر رخ داده بود که باعث شده حواشی زندگی وی دوچندان شود.

برچسب ها: بازیگر زن سینما ایران، سحر قریشی، امید علومی، دید در شب رشیدپور، ازدواج سحر قریشی تعداد بازديد: 1877 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز