Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 09:37

23
آبان
ترانه علیدوستی؛ حضور در دفتر کار وزیر امور خارجه

ترانه علیدوستی؛ حضور در دفتر کار وزیر امور خارجه

در این سریال که در شبکه خانگی توزیع خواهد شد داستانی عاشقانه در دهه سی خورشیدی روایت می‌شود.

ورتا چمانی

 

ترانه علیدوستی بازیگر گزیده کار سینمای ایران که یک فیلم آماده اکران به نام "مادرقلب اتمی" دارد این روزها همچنان مشغول بازی در سریال "شهرزاد" حسن فتحی است. در این سریال که در شبکه خانگی توزیع خواهد شد داستانی عاشقانه در دهه سی خورشیدی روایت می‌شود و ترانه نیز نقش محوری داستان را بازی می‌‌کند.

گروه سازنده این سریال اخیرا برای ضبط برخی نماها به وزارت امور خارجه رفته بودند و ترانه‌علیدوستی هم از این فرصت استفاده کرد تا به همراه همکارانش در این فیلم در اتاق کار وزیر امور خارجه عکس بیندازد و آن را در صفحه اجتماعیش قرار دهد.

ترانه علیدوستی درباره فیلمبرداری این بخش از سریال گفته است: چندی قبل که دکتر ظریف خارج بودند ما از محل کارشان در جهت اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم سود جستیم. شاید دو تا سلفی هم گرفته باشیم. سر درش خیلی بالا بود متاسفانه نمی‌افتاد. 

 

برچسب ها: شبکه های اجتماعی، بازیگران سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی، ترانه علیدوستی در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام ترانه علیدوستی، ترانه علیدوستی تعداد بازديد: 837 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

فیلم روز
تصویر روز