Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 09:41

9
خرداد
بسته موضوعی 81: رمضان با زندگی آنلاین

بسته موضوعی 81: رمضان با زندگی آنلاین

با مطالعه این بسته از زندگی آنلاین به اطلاعات مفیدی در مورد فواید روزه‌داری، تغذیه مناسب وعده‌های سحر و افطار و توصیه‌های مفید طب سنتی در مورد روزه‌داری دست می‌یابید.

رمضان یعنی دل کندن از همه بدی‌ها؛ رمضان یعنی دوری از گناهان؛ رمضان یعنی تقرب به خدا...

ماه مهمانی خدا فرا رسید... ماهی که سرتاسر رحمت و برکت است و می‌توان در لحظه لحظه‌های ناب آن، با پروردگار عالم عاشقانه و و با دلی پاک، به نجوا پرداخت...

روزه‌داری علاوه بر آثار و فواید معنوی،‌ دارای فواید جسمی زیادی هم می‌باشد و به پاکسازی کامل بدن می‌پردازد.

فرد روزه‌دار برای دستیابی به فواید بی‌شمار، باید نکات مهمی را هم رعایت کند که در این بسته از زندگی آنلاین، به بیان این موارد می‌پردازیم.

امیدواریم با رعایت آنها بتوانید ضمن بهره‌مندی از آثار معنوی و بندگی خالصانه، به سلامتی و تندرستی بیشتر دست یابید.

روزه‌داری؛ سبک درست زیستن: این مقاله به آثار سلامتی بخش روزه‌داری و توصیه‌های طب سنتی برای ماه رمضان می‌پردازد.

فواید روزه‌داری برای بدن: نقش روزه در سلامت جسم و روان در این مطلب بررسی شده است.

توصیه‌هایی برای سلامت روزه‌داران: در اینجا راهنمایی‌های لازم در مورد وعده‌های سحری، افطار و شام در ماه مبارک رمضان ارائه شده است.

توصیه‌هایی برای کاهش احساس تشنگی در ماه رمضان: این مقاله به ذکر چند نکته جهت کاهش احساس تشنگی در کنار تامین آب کافی برای بدن در این ماه مبارک می‌پردازد.

در ماه رمضان چه بخوریم که کمتر تشنه شویم؟ با مطالعه این مطلب، با گیاهان دارویی مناسب برای پیشگیری از بروز تشنگی آشنا می‌شوید.

روزه‌داری در دوران بارداری و شیردهی: اگر می‌خواهید در مورد روزه‌داری در بارداری و شیردهی از دیدگاه طب سنتی اطلاعاتی به دست بیاورید، این مقاله را بخوانید.

مزاج‌های قلب و توصیه‌های غذایی در رمضان: به بیماران قلبی توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت قلب خود در ماه رمضان این مقاله را مطالعه نمایند.

رابطه بیماری قلبی با روزه‌داری: این مقاله به ارتباط بین بیماری قلبی و روزه‌داری و بیان توصیه‌های طب سنتی در این زمینه می‌پردازد.

راه‌های پیشگیری از سردرد در رمضان: این مطلب به بیان مهم‌ترین علل سردرد و همچنین توصیه‌هایی برای پیشگیری از سردرد در ماه رمضان می‌پردازد.

ورزشکاران و روزه‌داری: ورزشکاران باید نکات تغذیه‌ای را در هنگام روزه‌داری جدی بگیرند. به این مقاله توجه نمایید.

ورزش و روزه‌داری: توصیه‌های کلی جهت فعالیت در ماه مبارک رمضان و نکات مربوط به وعده‌های غذایی ورزشکاران روزه‌دار را در این مطلب می‌خوانید.

روزه‌داران کوچک: روزه اولی‌ها باید از یک سری اصول تغذیه‌ای مناسب پیروی کنند تا در روز‌های گرم به واسطه روزه گرفتن سلامت خود را به خطر نیندازند. این مقاله را مطالعه کنید.

 

برچسب ها: تغذیه و روزه داری، تشنگی رمضان، تغذیه و رمضان، طب سنتی و روزه داری، ورزش و روزه داری، فواید روزه، روزه و کودک، روزه داری و زخم معده، قلب و روزه داری، سردرد و روزه داری تعداد بازديد: 909 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز