Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 06:13

23
شهریور
بازگشایی مدارس و خرید لباس نو (1)

بازگشایی مدارس و خرید لباس نو (1)

دوباره فصل مدرسه از راه رسید و باید برای خرید لوازم التحریر از قبیل مداد، پاک کن، دفتر و کاغذ، مداد رنگی و غیره، کلی پول خرج کرد. در این بین، خرید لباس کاملا به زحمت می اندازد.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

در این مقاله یکسری راه حل های سازنده ارائه می کنیم تا با این راهنمایی ها بتوانید با صرف کمترین هزینه، مناسب ترین لباس ممکن را برای فرزندان خود تهیه نمایند.

1- اقدامات قبل از خرید

* بررسی لباس های موجود

کودکان معمولا سریع رشد می کنند به همین دلیل لباس های سال قبل اغلب برای آنها کوچک می شود.

بنابراین قبل از خرید لباس نو، ابتدا کل لباس های فرزند خود را از توی کمد بیرون آورده و بررسی کنید که کدام یک هنوز اندازه وی بوده و می توان آن را نگه داشت.

در نتیجه، پس از بررسی اولیه، می فهمید که چه لباسی را باید خریداری کنید.

* زنده کردن لباس های قدیمی

اینکه فرزند شما برخی از لباس ها را نمی پوشد به این معنا نیست که آنها دور انداختنی هستند.

مثلا می توانید با تعمیر و دوردوزی شلوار و یا دوختن مارک های جذاب بر روی پیراهن، لباس های قدیمی را دوباره زنده و قابل استفاده نمایید.

همچنین می توانید با رنگرزی، به لباس هایی مانند کلاه های قدیمی، پیراهن ها و یا شال و روسری های کهنه و رنگ پریده، جان تازه ای بخشیده و از آن ها دوباره استفاده نمایید.

* تغییر ظاهر لباس های قدیمی

با توجه به اینکه کودکان زود رشد می کنند، ممکن است لباس های سال قبل شان دیگر اندازه آنها نباشد، درحالی که هنوز نو و قابل استفاده هستند.

بنابراین، بهتر است آنها را به دیگران فروخته و از پول به دست آمده برای خرید لباس های جدید استفاده کنید.

* تعویض لباس

اگر دوستانی دارید که آن ها هم نیز فرزندانی دارند، سعی کنید لباس های قدیمی کودک خود را با لباس هایی که آنها نمی خواهند تعویض کرده تا پول کمتری صرف خریداری لباس های نو نمایید.

* بررسی کل بودجه موجود

قبل از اینکه به خرید بروید، کل بودجه موجود را بررسی کرده و ببینید که تا چه حدی می توانید خرج کنید. در ضمن، در بودجه خود سعی کنید تمام موارد لازم مثل کیف و کفش را در نظر بگیرید.

زمانی که به خرید می روید، برای اینکه بیش از حد تعیین شده هزینه نکنید به جای کارت اعتباری از پول نقد استفاده نمایید. 

* اهدای لباس های قدیمی و یا کوچک شده

اگر تمایلی به دور انداختن لباس های قدیمی و یا کوچک شده فرزند خود ندارید، آنها را به کس دیگری ببخشید.

می توانید آنها را به دوستان، خیریه ها و یا مدارس دیگر اهدا کنید و مطمئن باشید که شخص دیگری از آنها به خوبی و با خوشحالی فراوان استفاده خواهد کرد.

 

 

برای خواندن بخش دوم -بازگشایی مدارس و خرید لباس نو- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: بازگشایی مدارس، لباس کودک، خرید لباس مدرسه، اقدامات قبل از خرید، لباس دانش آموزان، خرید لباس نو، راهنمای مدرسه تعداد بازديد: 886 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز