Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 14:36

16
آذر
راه حلی برای لاغر شدن

راه حلی برای لاغر شدن

سلام 36ساله هستم باوزن 128 قد145 چگونه لاغر شوم

سلام 36ساله هستم باوزن 128 قد145 چگونه لاغر شوم

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام ، برای آغاز تنظيم يک رژيم غذايی مناسب برای فرد، اولين گام اين است که در ويزيت (ديدار) اوليه، متخصص تغذيه علاوه بر سن و جنس (که مثلا اين خواننده محترم نفرموده اند که خانم هستند يا آقا)؛ استخوان بندی؛ احتمال بيماری‌ها (جسمي‌و روحی) و وضعيت فيزيولوژيک فرد را بررسی مي‌نمايد. در اين ويزيت، حتی رنگ پوست، رنگ چشم‌ها، مرطوب بودن يا خشکی پوست، وجود زخم و جوش و مشکلات پوستی، بيحالی يا پرانرژی بودن فرد و ساير مشخصات ظاهری او را نيز مورد مداقه قرار مي‌دهد. در گام بعدی با انجام محاسبات دقيق، ميزان انرژی و مواد مغذی مورد نياز او را تعيين مي‌کند.  

در انتها رژيمي‌را برای او تجويز مي‌کند که با شرايط فرهنگی و علايق او همخوانی داشته باشد. با توجه به اين توضيحات، متاسفانه نمي‌توان برای اين خواننده گرامي‌و ديگر عزيزان از راه دور رژيمي‌را تجويز کرد که مثلا بتواند وزن آنها را بطور سالم و بدون لطمه کاهش دهد. بديهی است افرادی که امروزه بصورت تلفنی ويا اينترنتی و تنها براساس قد و وزن (و حداکثر دانستن اندازه دور مچ فرد) اقدام به ارسال رژيم (حتی گاهی از اوقات با پيک موتوری!) مي‌نمايند، ممکن است رژيم شناس نباشند و يا اخلاق حرفه‌ای را رعايت نکنند.

 البته در موارد بسيار محدود، مثلا زمانی که فرد درخواست کننده رژيم قادر به حرکت نيست و يا در کشورهای خارجی زندگی مي‌کند، ممکن است ضمن تاکيد بر اين مطلب که رژيم نويسی از راه دور دقت کمي‌دارد، به ناچار به اين کار اقدام شود. با عنايت به موارد ذکر شده، به اين خواننده گرامي‌ توصيه مي‌شود به يک متخصص تغذيه مراجعه فرمايند.

تعداد بازديد: 556 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز