Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 15:13

16
آذر
روشهای مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی

روشهای مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی

باسلام خدمت كارشناس محترم ،چند تا سوال داشتم.
1) 19 سالمه قد 168 وزن 52 برای افزايش قد و هيكل بايد چكار كنم آيا باشگاه و مكمل غذايي تاثير داره؟
2)كمرم كمی قوز داره چه كار كنم
3)صورتم كمي لك داره راه درمان داره

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام و تشكر از تماس شما، برای افزایش قد نیز دریافت كافی انرژی، پروتئین‌ها (گوشت‌ها و تخم‌مرغ)، برخی اسیدهای چرب ضروری (در روغن‌های گیاهی)، روی (در گوشت‌ها، حبوبات، مغز دانه‌ها و غلات كامل)، ویتامین A و كاروتنوئیدها (در شیر و لبنیات، میوه‌ها و سبزیجات رنگی)، آهن (مثلاً در گوشت‌ها)، كلسیم و ...، خواب مناسب و منظم و عمیق و فعالیت فیزیكی منظم روزانه می‌تواند به افزایش قد كمك كند.

توصیه می‌شود تا حد امكان از منابع غذایی تازه به جای مكمل‌ها استفاده شود. قوز كمر بیماری نیست و در اثر بد نشستن ایجاد می‌شود پشت قوز و گودی كمر بیشتر می‌شود. در این سن با ورزش كردن و درست نشستن به مرور قابل اطلاع است. ولی قوز پشت علل دیگری می‌تواند باشد نوعی ارثی، نوع دیگر پیش‌رونده است در اثر بیماری‌های عفونی پیش می‌آید اگر علت آن مشخص باشد باید حتماً راه‌های درمان را پی بگیرید. ولی در كل یك نوع در اثر بیماری و یك نوع در اثر بد نشستن می‌باشد كه با انجام ورزش در طولانی مدت بهبود می‌یابد. و در مورد كك و مك حتما به دكتر مراجعه نمایید.

تعداد بازديد: 522 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز