Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:55

25
آبان
آلرژی بینی، عوامل بروز و راه های پیشگیری

آلرژی بینی، عوامل بروز و راه های پیشگیری

با سلام وخسته نباشید.بنده 30سال سن دارم و 8سال است که الرژی مخاطی وپوستی دارم و با آن دست و پنجه نرم میکنم. علاوه بر این تقریبا 3سال است که ناراحتی معده پیدا کرده ام و طبق آزمایشاتی که یکی دو دفعه انجام داده ام اسید معده ام (h .pyloryیاhilcobactery) بالاست .

 پزشک معالج داروهایی مانند: امپرازول. رانیتیدین یا فاموتیدین . بیسموت. مترونیدازول و یکی دو قلم داروی دیگر تابحال برایم تجویز کرده است اما این داروها برای مدت کوتاهی مفید بودند گر چه دو مرحله استعمال کردم و اکنون وضعیتم طوری شده است که هر غذایی که میخورم بلافاصله مسموم میشوم .طبق گفته یکی از پزشکان عمومی خون به مغزم کم میرسد واین درحالیست که من شب درخواب بیهوش میشوم. لطفا با توجه به داروهای مذکور و نتایج ازمایشاتم راهنمایی بفرمایید چکار کنم و چه داروهایی مصرف کنم. باتشکر

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام ، مشكلات بیمار همزمان با هم ایجاد شده است. ممكن است ارتباطی به هم نداشته باشند در مورد آلرژی مخاطی و پوستی نیاز است كه به یك متخصص پوست مراجعه كنید و باید بدانید كه آلرژی درمان قطعی ندارد ولی با داروها می‌توان آن را كنترل كرد و تا مدت‌ها می‌تواند علامتی پدیدار نشود. آنطور كه خواننده محترم اگر ناراحتی معده شما با خوردن داروهای ذكر شده بهتر نشد، ابتدا باید بدانیم داروها را به صورت رژیم كامل درمان میكروب معده یا مصرف یا نه.  

در بهترین حالت هم ممكن است میكروب معده با رژیم‌درمانی در 20 تا 30% از بین نرود. كه باید مورد آزمون قرار گیرد با توجه به عدم بهبود بیمار توصیه می‌شود كه به پزشك فوق تخصصی گوارش مراجعه تا طبق صلاحدید مورد آندوسكوپی قرار بگیرید. به نظر می‌رسد كه موردی كه ذكر گردیده كه خون به مغزشان كم می‌رسد یا بیهوش می‌شوم ارتباطی با بیماری معده ندارد البته توضیحات خواننده محترم در زمینه ناقص است و باید اطلاعات دقیقتری در دست داشته باشید. در هر صورت بهتر است با پزشك معالج خود را در ارتباط باشید.

تعداد بازديد: 539 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز