Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:15

25
آبان
فراموشی و درمان آن

فراموشی و درمان آن

با سلام 31 ساله هستم. مدرکم کارشناسی حسابداری است و6 سال سابقه کاری داشتم. به مدت 1 سال و 6 ماه به آلمان آمده ام، ولی متاسفانه دچار کم حواسی و فراموشی شده ام حتی هویت و گذشته ام را هم به سختی به خاطر میارم با اینکه بیشترساعاتم در اختیار خودم هست حتی برای یادگیری زبان هم مشکل زیادی دارم خجالتی و مردم گریز هم شده ام خواهشا کمکم کنید

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام. وضعیتی که شما بدان گرفتار شده اید وضعیت ناراحت کننده ای است و حتما باید هر چه زودتر بدان رسیدگی و آنرا درمان کنید, وگرنه ممکن است جدی تر بشود . اول این که باید دکتر مغز و اعصاب شما را معاینه کند . چه بسا دلیل این وضعیت , جسمانی باشد . گاهی فراموشی در اثر برخی بیماری ها یا اختلالاتی است که جنبه ی جسمانی دارند و مربوط به مغز هستند و به لطف خدا با دارو کنترل یا درمان می شوند .

اگر متخصص مغز و اعصاب با انواع روش ها ( مانند ام آر آی و نوار مغزی و معاینه) شما را مطمئن کرد که مشکلی وجود ندارد در گام دوم حتما باید به روانپزشک ( متخصص اعصاب و روان ) مراجعه کنید . چون ممکن است فراموشکاری یا مردم گریزی شما صرفا به خاطر تغییر مکان نباشد و آن هم با دارو قابل کنترل خواهد بود .  

اگر هر دو این متخصص ها نظرشان این بود که مشکلی وجود ندارد , سروکار شما با مشکل افسردگی دور از وطن و تنها بودن است که شاید ناچار به بازگشت به وطن بشوید و اگر اصرار به ماندن داشته باشید حتما باید از روانشناس کمک بگیرید و حضور یکی از اعضای خانواده که شما را حمایت کند می تواند برایتان کمک کننده باشد. موفق باشید

تعداد بازديد: 562 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز