Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 15:51

11
آبان
تاثیر قرص های لاغری بر تناسب اندام

تاثیر قرص های لاغری بر تناسب اندام

با عرض سلام خدمت كارشناسان محترم من دختری 29 ساله هستم. وزنم 76 كيلوگرم است و 18 كيلوگرم اضافه وزن دارم. من قبلا 15 كیلوگرم كاهش وزن داشتم ولی در عرض 2 سال سه برابر شدم. در حال حاضر با قرص‌های لاغری 10 كيلوگرم كم كردم ولی هنوز چاق هستم و رنج می‌برم. لطفا كمك كنيد كه من بايد چه كار كنم؟

پاسخ ارائه شده توسط: دنیای سلامت

با سلام ،  ايشان به گفته خودشان فعلاً 15 كيلوگرم لاغر كرده‌اند و مجدداً به قول خودشان 3 برابر شده‌اند كه معلوم نيست منظورشان چيست.  شايد منظور اين است كه 45 كيلوگرم اضافه كرده‌اند.  در هر صورت بعد از كاهش وزن حتماً اجرای برنامه حفظ وزن يا تثبيت يا  نگهدارنده ضرورت كامل دارد،  و گرنه افراد مجدداً مثل ايشان چاق می شوند و از اول هم بيشتر! برنامه حفظ وزن، رژيمی نيست كه افراد از آن وحشت داشته باشند و بگويند پس من بايد تا آخر عمر رژيم داشته باشم، بلكه يك برنامه متعادل و متعارف است كه سختی ندارد و فقط كمی مراعات در غذا خوردن لازم دارد. در مورد استفاده از قرص‌های لاغری هم بارها گفته‌ايم كه قرص‌ها تأثير ماندگاری ندارند و بسياري از آنها فقط سبب كاهش آب بدن می شوند، بنابراين برای لاغری نبايد به قرص و دارو فكر كرد.

تعداد بازديد: 554 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز