Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 14:37

13
آبان
تشنج در کودکان

تشنج در کودکان

با سلام وخسته نباشید.
خواهر زاده من خیلی تشنج میکنه وداروهای زیادی استفاده کرده تازگی ها زیر نظر دکتر شزوین بدو رفته.یه آزمایش ژنتیک انجام دادیم که ارسال شد به خارج از کشور، نوشته شده سندرم دراوت، فقط میخواستم بدونم آیا او خوب می شود یا نه؟

پاسخ ارائه شده توسط: دكتر ريحانه بركتين،‌متخصص اطفال

با سلام.  سندرم دراوت  (میوكلون ی شدید شیرخوارگی)  انسفالوپاتی صرعی  پیشرونده  نادری است كه در سال اول عمر (با پیك در 5 ماهگی) در شیرخوارانی كه قبلا طبیعی بوده‌اند، بروز می‌كند. پسران دو برابر دختران مبتلا می‌شوند و با ترکیبی از حملات صرعی مختلف مشخص می‌شود. از مشخصات این سندرم طول کشیدن تشنج بیش از 15 یا 30 دقیقه تكرارشونده  بودن آن، بروز تشنج با تب كم (اغلب زیر 38 درجه) و یا حتی بروز تشنج بدون تب است.  باتوجه به حملات متعدد و متفاوت تشنج درمانهای دارویی مختلف و حتی رژیم های غذایی خاصی نیز تا کنون در دسترس بوده است...ولیکن در مورد سیر بیماری پیش آگهی و درمان لازم است کودک عزیز شما تحت نظر نورولوژیست کودکان باشد....با آرزوی سلامتی

تعداد بازديد: 507 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز