Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 1 مرداد 1404 - 03:13

29
بهمن
نرم‌افزار اتوماسیون اسناد حقوقی چیست؟

نرم‌افزار اتوماسیون اسناد حقوقی چیست؟

وقتی حرف از یک دفتر وکالت میشود، ناخودآگاه یاد پرونده هایی میفتیم که باید با خود حمل کنیم. هم اکنون که در عصر اطلاعات سپری میکنیم و تکنولوژی رو به پیشرفت است

وقتی حرف از یک دفتر وکالت میشود، ناخودآگاه یاد پرونده هایی میفتیم که باید با خود حمل کنیم. هم اکنون که در عصر اطلاعات سپری میکنیم و تکنولوژی رو به پیشرفت است، چرا وکلا نتوانند از یک اتوماسیون مختص حقوقی امن استفاده کنند؟ حامی پلاس برای شما یک اتوماسیون حقوقی راه اندازی کرده تا دیگر کیلوگرم ها پرونده را با خود حمل نکنید.

نرم ­افزار مدیریت اسناد حقوقی برای ایجاد ویرایش و مدیریت اسناد با تعداد زیاد طراحی شده است. از این نرم‌ افزار می‌تواند برای ایجاد پیش‌نویس قرارداد­ها، صورت‌حساب‌ها، قرارداد­های خرید، اجاره، صدور مجوزها و... استفاده کرد.

نرم‌افزار مدیریت پرونده حقوقی می‌تواند سودآوری شرکت شما را افزایش دهد. دیگر لازم نیست برای سامان‌دهی و حفظ تعامل با موکلین خود تلاش  زیادی انجام دهید. در واقع سیستم مدیریت پرونده حقوقی، رسیدگی به وظایف حرفه ای شما و مدیریت کارآمد آن ها را آسان می‌کند و این امکان را به شما می دهد بر روی وظایف مهم خود تمرکز کنید: یعنی مشاوره حقوقی به موکل و کسب نتایج دلخواه برای او.

 

 

 

 

پنج ویژگی مهم که برای انتخاب نرم‌افزار اتوماسیون اسناد حقوقی باید در نظر داشته باشی:

  • فضای ذخیره‌سازی نامحدود
  • اشتراک‌گذاری اسناد و پیگیری آن­ها
  • امنیت

چرا استفاده ازیک نرم‌افزار اتوماسیون اسناد حقوقی  لازم می باشد؟

نظم بهترین دوست وکلا است. یک محیط کاری مجازی یا فیزیکی مرتب، شما را قادر می‌سازد به نحو کار­آمد­ی فعالیت­های خود را انجام دهید. مدیریت مطلوب زمان، باعث بهره­وری بیشتر می‌شود. کارآمدسازی جریان امور، همکاری تیمی و ارتباط مناسب با مشتریان را تضمین می‌کند. یک سامانه بایگانی مناسب به این امکان را می‌دهد هر چیزی را که نیاز دارید به‌راحتی پیدا کنید. به‌صورت خلاصه، سازمان‌دهی وکیل باعث می‌شود، شرکت شما مانند یک ساعت سوئیسی کارها را به‌صورت دقیق انجام دهد.

سازماندهی فعالیت های وکلا با حامی پلاس

امور مربوط به سازمان­دهی وکیل بیشتر از مرتب‌کردن ساده یک میز است. این موضوع شامل راهبرد­هایی برای مدیریت بهتر زمان، ارتباطات، ذخیره‌سازی اسناد دیجیتال، تجزیه‌وتحلیل پرونده و امور مالی است. حامی پلاس می تواند فعالیت های یک وکیل را سازماندهی کند. حامی پلاس مجموعه کاملی از ابزارهای مدیریت اعمال حقوقی را برای افزایش کارایی به شما ارائه می‌کند. همچنین با استفاده از ابزارهای نرم افزار اتوماسیون اسناد سودآوری شرکت حقوقی خود را افزایش دهید. حامی پلاس علاوه بر یک سیستم اتوماسیون اسناد قوی، مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریت پرونده حقوقی وکیل را نیز ارائه می کند

تعداد بازديد: 137 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز