Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 26 شهریور 1403 - 22:38

8
آذر
سفر به دنيای زيبای عطرها

سفر به دنيای زيبای عطرها

عطر درخت سدر و عطر درخت صندل، عطر تازه گل‌ها و میوه‌های درختان است.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان


بهترین رایحه‌ها

گل‌های میوه‌ای: این مجموعه گلچین شده پر از طراوت و زندگی است كه از گل‌ها و میوه‌ها گرفته شده است.
عطر Victoria secret Bombshe (تركیبی از بوی میوه و گل اركیده) قیمت آن 5/45 دلار است و برای اطلاعات بیشتر به سایت victorias-secret.com مراجعه كنید.
عطر Many kay Thinking of you (تركیبی از بوی هلو و گل سوسن) قیمت آن 30 دلار است. به سایت Mankay.com مراجعه كنید.

عطر Flirt! Luv-a-Licious (تركیبی از بوی گل همیشه بهار و میوه لی‌چی). میوه لی‌چی یك میوه چینی است كه گوشت سفید و هسته‌ای بزرگ دارد.
این عطر 35 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت Kohs. Com مراجعه كنید.
Estee lauder Beautiful عطر بسیار ملایمی است كه تركیبی از بوی ملایم رُز و روغن ماندارین می‌باشد. قیمت این عطر 55 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت estee louder. Com مراجعه كنید.

نكته 
هارون تیلور، موسس شركت عطر و ادكلن Pacifica می‌گوید برای آنكه بدانید رایحه واقعی یك عطر چیست، بعد از آنكه آن را زدید، نیم ساعت صبر كنید تا ببینید شیمی بدن‌تان چقدر بوی آن راعوض می‌كند. منظور از شیمی بدن، فعل و انفعالاتی است كه در بدن رخ می‌دهد. به جای آنكه عطر را روی مچ دست‌تان پخش كنید، آن را روی آرنج‌تان پخش كنید.

چرا كه بخش داخلی آرنج گرم‌تر از مچ دست است و زودتر بوی عطر را پخش می‌كند و شما زودتر متوجه می‌شوید عطر مورد نظرتان در طول روز چه بویی خواهد داشت.

نگهداری عطر

اگر عطر دلخواه خود را در جای خنك و تاریك نگهداری كنید، بوی آن تا 5 سال نیز حفظ می‌شود. در واقع بهترین مكان برای نگهداری طولانی مدت عطر، داخل یخچال است.

عطرهای بسیار شیرین

اگر می‌خواهید بوی تعطیلات‌تان زنده شود، حتماً عطر Pacifia lndian coconut nectar بخرید. این عطر بویی شبیه وانیل و نارگیل دارد و قیمت آن 22 دلار است. 
برای اطلاعات بیشتر به سایت Sephora.com مراجعه كنید.

یك عطر شیرین كه بویی شبیه بوی گریپ فروت و لیمو دارد، «Thymes agave Nectar cologne» با قیمت 32 دلار است. به سایت Thymes.com مراجعه كنید.
عطر «Brown sugar» عطری تازه، ترد و شیرین است كه بوی آن تركیبی از عطر مگنولیا و گیاهی به نام «پیچ امین‌الدوله» می‌باشد و 32 دلار قیمت دارد. به سایت Fresh.com مراجعه شود. 
عطر اسطوخودوس همراه با رایحه خامه وانیلی. بوی روغن اسطوخودوس در عطر Lavanila vanilla lovendar به آن یك ویژگی منحصر به فرد بخشیده است. این عطر 39 دلار قیمت دارد و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به Sephora. Com مراجعه كنید.

عطر شكوفه‌های درختان

عطر درخت سدر و عطر درخت صندل، عطر تازه گل‌ها و میوه‌های درختان است و وقتی كه این عطرها در یك مجموعه جمع شوند، بسیار دلپذیر هستند:  عطر «Daisy Fuentes Mysterio» با بوی جذاب و وسوسه‌انگیز مشك، اركیده و عطر چوب صندل 50/39 دلار قیمت دارد. می‌توانید به سایت Kohls مراجعه كنید. عطر «Country chic» رایحه شكوفه‌های پرتقال و سیب را دارد كه با بوی درخت سدر و صندل تركیب شده است.

قیمت این عطر 5/29 دلار است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت bath and body works.com مراجعه كنید.   عطر «Elizabeth Ar dents fiery pretty bot» بوی گرم كشمش یا انگور قرمز و درخت صندل را دارد و قیمت آن 52 دلار است. برای اطلاعات بیشتر به سایت Elizabeth.com مراجعه كنید. عطر توت همراه با اسانس چوب كشمیر،  مشك، گل ابریشم و گیاهی به نام شها Reveal by halle Berry و قیمت آن 28 دلار است. برای اطلاعات بیشتر به سایت halleberry Fragrance.com مراجعه كنید.

 

برچسب ها: نگهداری عطر، عطر شكوفه‌های درختان، عطرهای بسیار شیرین، بهترین رایحه‌ها، راهنمای انتخاب عطر تعداد بازديد: 968 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز