Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 16:20

16
مهر
دمنوش گل بابونه و بهار نارنج

دمنوش گل بابونه و بهار نارنج

دمنوش‌های گیاهی، جدای از طعم دلپذیری که دارند، حاوی فواید بسیاری برای سلامتی می‌باشند. این دمنوش‌ها را می‌توان جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم شیرین و پر از شکر کرد

تحریریه زندگی آنلاین: دمنوش‌های گیاهی، جدای از طعم دلپذیری که دارند، حاوی فواید بسیاری برای سلامتی می‌باشند. این دمنوش‌ها را می‌توان جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم شیرین و پر از شکر کرد. در اینجا به روش تهیه چند دمنوش خانگی اشاره می‌کنیم.

 

مـواد لازم

گل بابونه ...............2 قاشق غذاخوری

 بهار نارنج ................1 قاشق غذاخوری

آب جوش ...............4 لیوان

عسل...............2 قاشق چایخوری در هر لیوان

 

 

روش تـهیه

گل بابونه و بهار نارنج را همراه با آب جوش در قوری که بهتر است جنس آن چینی باشد، بریزید و آن را روی حرارت ملایم، به مدت تقریبی30 دقیقه دم کنید. آن‌گاه دمنوش را در یک لیوان و یا فنجان بزرگ بریزید و در صورت دلخواه عسل را به آن بیفزائید و هم بزنید تا کاملا حل شود و بعد آن را میل کنید. این نوشیدنی، خوش عطر، نشاط‌آور و آرام بخش است.

 

بیشتربخوانید:

طرز تهیه دمنوش به؛ دمنوشی پرخاصیت

دمنوش رزماری و دمنوش زنجبیل مخصوص روزهای پاییزی

دمنوش زعفران

برچسب ها: دمنوش گیاهی، خواص بابونه، دمنوش آرامبخش، خواص بهارنارنج، دمنوش گل بابونه و بهار نارنج، طرز تهیه دمنوش گل بابونه و بهار نارنج تعداد بازديد: 349 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز