Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:46

25
دی
سلبریتی های نادم از جراحی های زیبایی

سلبریتی های نادم از جراحی های زیبایی

ستاره‌های معروف سینمایی از روش‌های جدید برای رسیدن به اندام زیبا، دور نمی مانند و تعداد زیادی از آنها اقدام به لیپوساکشن نموده‌اند. در این میان می‌توان به چهره‌های معروفی اشاره کرد.

اعظم اسلامی مجد

 

امروزه انجام لیپوساکشن و پیکر تراشی، طرفداران بسیای در جهان پیدا کرده است.

قطعاً داشتن انجام زیبا و جذاب و البته متناسب، از خواسته‌های هر کسی است.

گاهی اوقات برخی سوء استفاده‌های مالی د ر این زمینه باعث می‌شوند که فرد نتواند به نتیجه دلخواهش برسد و بدون شک در این شاخه از جراحی‌های پزشکی – زیبایی گاه خطاهایی رخ می‌دهد و رسیدن به نتیجه مطلوب را غیر ممکن می‌سازد.

نتیجه پیشرفت و رشد وسایل و امکانات مربوطه و جایگزینی روش‌های بهتر به جای روش‌های قدیمی، همگی باعث شده‌اند که تعداد افرادی که به انجام این کار مبادرت می‌ورزند، در حال افزایش باشد. لیپوساکشن یا پیکر تراشی با کاهش چربی در برخی از نقاط بدن، به زیبایی و تناسب اندام کمک زیادی می‌کند.

بدون شک، ستاره‌های معروف سینمایی و سلبریتی ها هم از این روش‌های جدید برای رسیدن به اندام زیبا، دور نمی مانند و تعدادی زیادی از آنها اقدام به لیپوساکشن نموده‌اند.

در این میان می‌توان به چهره‌های معروفی مثل کیم کارداشیان، جسیکا آلبا، بیانسه نالس، ماریاکری و... اشاره کرد.

این روزها تعداد سلبریتی‌ها و هنر پیشه‌های که با عمل لیپوساکشن سعی کرده‌اند، اندام خودرا زیبا و چشمگیر کنند، رو به افزایش است.

موزیسن ها، مدل، هنرپیشه‌ها، سوپراستارهای تلویزیون و تمام کسانی که به واسطه شغلشان، لازم است که مراقب اندام و زیبایی ظاهرشان باشند، به شدت از اینکه چربی اضافی و انباشته در بدن خود داشته باشند، احساس تنفر کرده‌اند و در این میان کیم کارداشیان، معروف‌ترین آنهاست.

او حدود 50 کیلو از چربی‌های بدنش را در سال 2003 با عمل بای پس معده از دست داد و متناوباً بعد از آن لیپوساکشن و جراحی کشیدن پوست اش را در ناحیه شکم انجام داد.

کیم کارداشیان

کیم، رکورد بیشترین عمل زیبایی در جهان را دارد. کانی وست، هسر کیم که در سال 2014 با او ازدواج کرده است.

انجام هر گونه عمل را برای کیم ممنوع اعلام کرده و به شدت از عوارض بعد از عمل نگران است.

علت ترس کانی وست از عمل زیبایی کیم هم به مرگ مادرش زیر تیغ جراحی بر می‌گردد و نمی‌خواهد عزیزی را این گونه از دست بدهد.

کیم کارداشیان تاکنون بای‌پس، لیپوساکشن، بارها تزریق ژل و چربی داشته است. خودش که به شدت منکر بیشتر این عمل‌ها می باشدولی پزشکان و متخصصان خلاف آن را ثابت کرده‌اند.

کانی وست می‌گوید بعد از لیپوساکشن برای برگشت به محل کارش و انجام کارهای قبلی، پزشکش به او داروی ضد درد می داد و در حال حاضر به مصرف داروها اعتیاد پیدا کرده است. 

هایدی مونتاگ

تا چند سال پیش هایدی مونتاگ درصدر جدول سوپر استارهایی بود که عمل‌های زیبایی بسیاری انجام داده‌اند.

او از پهلوها و شکم‌اش چربی در آورده و عمل زیبایی پاها را نیز انجام داده است.

بسیار متناسب و باریک به نظر می‌رسد ولی خودش از عمل‌هایی که انجام داده است، پشیمان است، هایدی می‌گوید تا چند سال پیش و در چند سال اول بعد از عمل، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده بود ولی حالا عوارض عمل تازه در بدن خودش را نشان می‌دهد و از کاری که انجام داده‌ام، پشیمانم.

گود کردن کمر و لیپوساکشن و جراحی سینه و... از عمل‌هایی بوده که هایدی انجام داده است و بعد دچار درد در ناحیه عضلات و ستون فقراتش شده و حتی دیسک‌های گردنش ترک برداشته‌اند.

بسیاری از جراحی‌هایی که انجام داده رضایت بخش نبوده‌اند.

بدن هایدی پر از جای بخیه است و حتی در برخی قسمت‌ها ناهمواری‌هایی نیز وجود دارد که از زیبایی‌اش گرفته است.

او قبل از عمل، هدفش زیباترشدن بوده ولی ظاهراً به این هدف نرسیده است و حالا از انجام این عمل‌ها پشیمان است. 

شارون آزبورن

آواز مجریان موفق انگلیسی است، یک کلکسیونر موفق طلاوجواهرات که طرفداران بسیاری هم دارد.

شارون بسیار ثروتمند است و بخشی ازثروت خود را برای عمل‌های زیبایی‌اش صرف کرده است.

او لیپوساکشن گردن انجام داده است لیفت سینه هم داشته است.

بازوهایش را چربی تزریق کرده است و چربی شکمش را برداشته و آن را بالا کشیده است.

چند سال پیش مجبور شد ایمپلنت‌های سینه‌اش را درآورد و بعد از آن سوگند یاد کرده که دیگر عمل زیبایی انجام ندهد، معتقداست که جراحی بدن را به جراحی صورت ترجیح می‌دهد و توصیه می‌کند که بقیه هم سراغ جراحی صورت نروند.

اینکه چرا خودش به این کار دست زده، بماند ولی در برخی از مصاحبه‌هایش اشاره کرده به اینکه از چهره‌اش خسته شده بود. 

جیمی لی کورتیس

جیمی 60 ساله، بازیگر و نویسنده آمریکایی، با افزایش سن و سالش، تصمیم گرفت که تغییراتی در ظاهر و اندام خود ایجادکند.

در سال 2002 لیپوساکشن انجام داد.

بعد از لیپوساکشن و ابراز ناخوشنودی از انجام آن، تصمیم گرفت که افزایش سن و سال و پیری را بپذیرد و حتی به این باور برسد که افزایش سن او را نه تنها زشت نمی‌کند بلکه به جذابیت اش هم می‌افزاید.

طبق گفته‌های جیمی لی، با انجام عمل لیپوساکشن چربی‌ها از یک بخش از بدن خالی شدند ولی تجمع آنها در بخش دیگر از بدن بیشتر شد.

جیمی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته: لیپوساکشن کارساز نیست و توصیه می‌کنم کسی خودش را برای لیپوساکشن به دست جراحان و پزشکان نسپارد.

من این تجربه را داشته‌ام چربی از یک بخش به بخش دیگر منتقل می‌شود.

ابتدا دچار این فکر اشتباه می‌شوید که چربی‌ها خارج شده‌اند ولی مدتی بعد متوجه می‌شوید که نه اینطور نبوده، فقط جابه جاشده‌اند. 

ماریا کری

ماریا کری یکی از مهمترین و مشهورترین خواننده‌هایی است که حتی با وجود افزایش سن و سال و پا گذاشتن به میانسالی با ز هم با افتخار زیبایی اندامش را در معرض دید بقیه می‌گذارد.

او دو فرزند دوقلودارد ولی بعد از وضع حمل و اضافه وزن ناشی از آن، با عمل لیپوساکشن دوباره خودش را به تناسب اندام گذشته برگرداند.

او چربی‌های اضافی بدنش از ناحیه کمر، شکم، پهلو و حتی بازوها درآورد.

خودش می‌گوید که بعد از زایمان از ناحیه کمر خیلی چاق و عریض شده بود.

به کمک لیپوساکشن شکم او دوباره تخت و صاف شد و کمرش حالت گود و فرم دار سابق را به دست آورد.

در حال حاضر ماریا کری از کاری که کرده بسیار راضی است و معتقد است که لیپوساکشن به او کمک کرده هم به هدفش مادر بودن، رسیدگی کند و هم اندامش را حفظ کند و از خودش بسیار راضی باشد.

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا جزء آن دسته از افرادی است که شاید هیچگاه دچار اضافه وزن زیاد نشوند و از چاقی زیاد تجربه‌ای نداشته باشند.

اما به هر حال به دنیا آوردن سه فرزند، توانسته در بدن او تغییراتی ایجادکند، جسیکا آلبا که ترجیح می‌دهد در کنار همسر و فرزندانش زندگی موفقی را تجربه کند، از چاق شدن برخی از نواحی بدنش نیز راضی نبود و با لیپوساکشن، خودش را به تناسبی که دوست داشت رساند.

برخی از قسمت‌های بدنش کمی چربی اضافی آورده بودند و پوستش هم ترک خورده بود و با اقدام به لیپوساکشن چربی‌ها را درآورد و پوستش را نیز جراحی زیبایی کرد و حالا کاملاً از خودش راضی است. 

کلویی کارداشیان

در میان کارداشیان‌ها فقط کندال جنر خود را خیلی درگیر جراحی‌ها و عمل‌های زیبایی نکرده و برعکس او خواهر بزرگ‌ترش کیم کارداشیان، رکوردر بیشترین عمل زیبایی می‌باشد.

کلویی کارداشیان، که در چند سال اخیر به خاطر اضافه‌وزنش، سوژه خبرها شده بود، با ورزش کردن و صرف مدت‌زمان زیاد در باشگاه نتوانست خودش را به حالت تناسب‌اندام برساند.

اما بالاخره تصمیم گرفت با لیپوساکشن و جراحی پلاستیک در نواحی شکم، پهلو، پاها و کمر خودش را به حالتی که دوست دارد برساند ولی ازنظر مردم، چهره‌اش بعد از ایجاد این تغییرات خشک‌شده است و به او لقب آدم‌آهنی می‌دهند و ظاهراً هنوز هم نتوانسته خودش را به جایگاهی که دوست داشت برساند.

بیشتر بخوانید:

در مورد جراحی باریاتریک بیشتر بدانیم

بازگشت وزن پس از جراحی بای پس معده

 

برچسب ها: جراحی زیبایی، جراحی های زیبایی، زندگی آنلاین، سلبریتی ها و جراحی های زیبایی، جراحی زیبایی سلبریتی ها، کیم کارداشیان، هایدی مونتاگ، شارون آزبورن، جیمی لی کورتیس، ماریا کری، جسیکا آلبا، کلویی کارداشیان تعداد بازديد: 720 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز