Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 10:19

24
دی
بهترین غذاها برای تقویت و افزایش اسپرم

بهترین غذاها برای تقویت و افزایش اسپرم

برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم زیاد شود. به سراغ مواد خوراکی سرشاری خواهیم رفت که علاوه بر افزایش اسپرم، میل جنسی را نیز تقویت می‌کنند.برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم

تحریریه زندگی آنلاین : برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم زیاد شود. به سراغ مواد خوراکی سرشاری خواهیم رفت که علاوه بر افزایش اسپرم، میل جنسی را نیز تقویت می‌کنند.برای رفع مشکلات ناباروری در ابتدا باید تولید اسپرم زیاد شود. به سراغ مواد خوراکی سرشاری خواهیم رفت که علاوه بر افزایش اسپرم، میل جنسی را نیز تقویت می‌کنند.اکثر مردان برای افزایش شانس باروری، درمان و رفع ناباروری، افزایش لذت در رابطه جنسی و جلوگیری از انزال زودرس به دنبال راه‌حلی طبیعی و البته مطمئن هستند. استفاده از مواد غذایی و خوراکی‌های طبیعی افزایش‌دهنده اسپرم بخشی از راه‌های اثربخش در این رابطه است.افزایش حجم منی می‌تواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آن را طولانی‌تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه می‌تواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.برای آنکه اسپرم زیاد شود از این مواد طبیعی استفاده کنید.

 

زیاد کردن اسپرم با خوردن موز:

موز حاوی آنزیمی به نام بروملین است که موجب افزایش میل جنسی در مردان می‌شود. این میوه غنی از ویتامین B است که می‌تواند در افزایش استقامت اسپرم و حتی تأمین انرژی مردان تأثیرگذار باشد.

 بیشتربخوانید:

روش های طبیعی تقویت اسپرم

تقویت قوای جنسی با گیاهان دارویی

 

 

 

 

ازدیاد اسپرم با سیر:

تاریخچه‌ی درمانی سیر به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد ،استفاده از خواص سیر در درمان بیماری‌های قلبی عروقی و رفع مشکلات عفونی با مصرف سیر از مهروموم‌ها دور آغاز شده است اما بسیاری از مردم نمی‌دانستند که حبه‌های سیر داروی بسیار قوی برای درمان ناباروری و افزایش‌دهنده مشکلات جنسی است. سیر توانایی درمان اختلال کمبود اسپرم را دارد ، آلیسین موجود در سیر باعث بهبود جریان خون در اندام‌های جنسی مردان شده و افزایش تولید اسپرم و حجم منی را نتیجه می‌دهد.

 

شکلات تیره‌رنگ برای تقویت اسپرم:

شکلات تیره‌رنگ یک داروی مقوی برای افزایش غریزه جنسی است چرا که حاوی ال- آرژنین است، این ماده‌یک اسید آمینه شناخته شده برای افزایش حجم مایع منی و بهبود شدت ارگاسم است. البته زیاده‌روی در مصرف آن به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود به دلیل آنکه موجب افزایش وزن و کاهش میزان تستسترون در بدن خواهد شد.

 

اسفناج برای زیادشدن اسپرم:

برگه‌ای سبز پرخاصیت برای مردان هم فایده دارند. از آنجایی که سبزی‌ها برگ سبز دارای مقدار زیادی اسیدفولیک هستند ساختار و شکل کلی اسپرم را تقویت می‌کنند. کمبود سطح فولات در بدن باعث تغییر شکل اسپرم شده و آن را دارای دوسر و دو دم می‌کند که این عاملی برای ناموفق بودن عمل لقاح و باروری است که حتی اگر اسپرم قادر به تکمیل پروسه‌ی لقاح شود بارداری جنین ناقص شکل می‌گیرد پس اهمیت مصرف اسفناج برای تأمین اسیدفولیک بدن هم برای زنان و هم برای مردان ثابت شده است.

 بیشتربخوانید:

علل ناباروری در زنان و مردان چیست؟

 

 

 

 

زیادشدن اسپرم با صدف دریایی:

شاید صدف دریایی هیچ جایی در سبد غذایی شما نداشته باشد در حالی که خواص بسیاری را در خود گنجانده است. صدف سرشار از روی است، ماده معدنی که نقش مهمی در بهبود سطح تستسترون و تولید اسپرم در مردان دارد. مواد معدنی موجود در صدف یکی از قوی‌ترین‌ها برای بهبود رابطه جنسی و افزایش انرژی در مردان است. شاید شما از این توصیه‌ی قدیمی‌ترها را شنیده باشید که به افراد نابارور و زنان نازا تخم‌مرغ‌خوری را پیشنهاد می‌کنند. تخم‌مرغ در لیست مواد غذایی اسپرم زیاد کن هم قرار دارد و به دلیل داشتن میزان قابل‌توجهی پروتئین و ویتامین ای شرایط را برای تولید اسپرم سالم و قوی در بیضه‌ها فراهم می‌سازد. همچنین مصرف تخم‌مرغ برای از بین بردن رادیکال‌های آزاد که منجر به نابودی اسپرم در بدن مردان می‌شوند اهمیت دارد.

 

دانه کدو تنبل برای زیادشدن اسپرم:

این دانه‌ی مغذی حاوی فیتواسترول است، ماده‌ای که به عنوان بهبود دهنده تولید تستسترون شناخته می‌شود. ماده‌ی معرفی شده یکی از عوامل مهم در افزایش تعداد اسپرم و همچنین حجم مایع منی است. این دانه‌ی خوشمزه حاوی اسیدهای چرب ضروری است که برای بهبود جریان خون در اندام تناسلی مردان نیاز است. لیست ارائه شده مطمئناً تنها مواد غذایی مورد نیاز بدن مردان برای افزایش تولید اسپرم و رفع ناباروری نخواهد بود و استفاده از مواد غذایی دیگر که حاوی اسیدفولیک ، امگا 3 و ویتامین‌های اشاره شده در این مورد توصیه می‌شود.

 

مارچوبه برای زیاد کردن اسپرم:

مارچوبه غنی از ویتامین سی است، این خوردنی پرخاصیت اما کم طرفدار را از مهروموم‌های دور به عنوان یک ماده حجم دهنده اسپرم مردان می‌شناسند و برای درمان مردان نابارور از آن استفاده می‌شده است. میزان قابل‌توجهی از ویتامین سی موجود در مارچوبه اسپرم‌ها را در برابر رادیکال‌های آزاد یا به اصطلاح نابودکننده‌های اسپرم در مردان محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ناباروری در میان مردان ایرانی ؛ از علت تا درمان

 

 

 

 

تأثیر هویج در زیاد کردن اسپرم:

ویتامین A یک ماده مغذی و مهم برای افزایش سطح تولید اسپرم و مهم‌تر از آن بهبود تحریک آن‌هاست. هویج سرشار از این ماده مغذی است و می‌تواند یک تقویت کننده طبیعی مؤثر باشد. برای تأمین این ویتامین علاوه بر هویج می‌توانید از بلغور جو دوسر، فلفل قرمز و زردآلو خشک هم استفاده کنید.

 

زیاد کردن اسپرم با زالزالک:

زالزالک را در طب باستانی یک جادوگر کوچک می‌نامند. این خوردنی ریز با ترکیبات قوی درجه حرارت کیسه بیضه را در سطح مطلوب نگاه می‌دارد، همان کیسه‌ای که تولیدکننده اسپرم در مردان است. اهمیت این مسئله زمانی بیشتر شد که متخصصین دریافتند دمای بالای کیسه اسپرم مانع تولید مطلوب اسپرم و موجب انزال زودرس در مردان می‌شود.

 بیشتر بخوانید:

ناباروری و بیماری واریکوسل در کمین مردان

 

 

 

برچسب ها: ناباروری، مردان، درمان ناباروری، انزال زودرس، میل جنسی، رابطه جنسی، اختلال نعوظ، لقاح، اسپرم، بیضه، ناتوانی جنسی، امگا3، ویتامین B، تقویت قوای جنسی، تقویت اسپرم تعداد بازديد: 222 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز