Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 11:25

15
تیر
معرفی کتاب

معرفی کتاب

با مطالعه این كتاب، پس از آشنایی با بیماری دیابت و علائم و عوارض آن، توضیحات كاملی نیز در زمینه رژیم‌درمانی در بیماری دیابت، نقش ورزش در دیابت،‌ دیابت دوران بارداری،‌ دیابت و مسافرت و دیابت و روزه‌داری داده شده است.

تحریریه زندگی آنلاین :

 

تغذیه و دیابت

ترجمه و تدوین: تحریریه مجله دنیای تغذیه

زیر نظر: دکتر احمد رضا درستی

با مطالعه این كتاب، پس از آشنایی با بیماری دیابت و علائم و عوارض آن، توضیحات كاملی نیز در زمینه رژیم‌درمانی در بیماری دیابت، نقش ورزش در دیابت،‌ دیابت دوران بارداری،‌ دیابت و مسافرت و دیابت و روزه‌داری داده شده است. همچنین این كتاب حاوی ده‌ها دستورالعمل غذایی برای بیماران مبتلا به دیابت می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی کتاب

 

 

 

 

دانستنی‌های دیابت

ترجمه و تألیف: سید وهاب الدین رضوانى - دكتر آرش رشیدى

 كتاب حاضر مجموعه ارزشمندی در زمینه بیماری دیابت می‌باشد كه پاسخگوی پرسش‌های رایج خواننده درباره این بیماری موذی و خطرناك است.

دیابت از زمره بیماری‌های غیرواگیر است كه افراد زیادی از جامعه را درگیر خود كرده است. این بیماری از رشد نگران‌‌كننده‌ای در جهان برخوردار است. با مطالعه این كتاب و كسب آگاهی در این زمینه، می‌توان گام مهمی در پیشگیری و مهار آن برداشت.

 

بیشتر بخوانید:

کتاب بخوانیم

 

برچسب ها: تغذیه، دکتر احمدرضا درستی، دیابت، کتاب، دنیای تغذیه، سید وهاب الدین رضوانى تعداد بازديد: 387 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز