Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 21:27

11
آبان
بسته موضوعی4: دستور تهیه انواع پوره

بسته موضوعی4: دستور تهیه انواع پوره

همه ی مادرها نگران تغذیه و غذای کودک خود می باشند و دوست دارند که کودکانشان غذاهای مقوی و متنوع بخورند تا به رشد آنها کمک کنند. خوردن غذاهای تکراری برای هیچ کس جذاب نیست و کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن غذاهای تکراری لذت ببرد.

همه ی مادرها نگران تغذیه و غذای کودک خود می باشند و دوست دارند که کودکانشان غذاهای مقوی و متنوع بخورند تا به رشد آنها کمک کنند. خوردن غذاهای تکراری برای هیچ کس جذاب نیست و کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن غذاهای تکراری لذت ببرد. به همین خاطر مادرها دوست دارند که دستور تهیه ی انواع غذاها را برای کودک خود یاد بگیرند. ما در این بسته طرز تهیه چند پوره مقوی و خوشمزه را به شما ارائه می دهیم.

دستور تهیه پوره نخود فرنگی: پوره نخود فرنگی همراه با نعناع یک پوره سبز رنگ و اشتها آور

دستور تهیه پوره سیب زمینی، انبه و زنجفیل: اگر به دنبال پوره ای متفاوت برای کودک خود هستید میتوانید این دستور را مطالعه کنید.

دستور تهیه پوره ترکیبی سبزیجات: دستور تهیه یک پوره که تلفیقی از سبزیجات می باشد شما در این مقاله می توانید با دستور چند پوره ی دیگر آشنا شوید.

دستور تهیه پوره سیب و گلابی: یک پوره و غذای مناسب برای کودکان 6 تا 9 ماه

دستور تهیه پوره زردک و سیب: پوره ای مقوی که زمان آماده سازی آن حدود 15 دقیقه می باشد.

دستور تهیه پوره کدو حلوایی و هویج: یک پوره ای خوشرنگ و خوشمزه و راحت برای کودکان شما

 

برچسب ها: غذای کودک، پوره سیب زمینی، پوره هویج، دستور تهیه، دستور تهیه انواع پوره، طرز تهیه انواع پوره تعداد بازديد: 1231 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز