Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:44

23
دی
توصیه هایی به والدین در ارتباط با چاقی کودکان در دوران کرونا

توصیه هایی به والدین در ارتباط با چاقی کودکان در دوران کرونا

کودکان گرایش بیشتری به مصرف خوراکی‌های در دسترس دارند، بنابراین سعی کنید خوراکی‌های سالم در منزل و محل زندگی خود داشته باشید.

تحریریه زندگی آنلاین : نصیره مقدم فر؛ محقق حوزه کودک و نوجوان و عضو سازمان نظام روانشناسی گفت: کودکان گرایش بیشتری به مصرف خوراکی‌های در دسترس دارند، بنابراین سعی کنید خوراکی‌های سالم در منزل و محل زندگی خود داشته باشید. رفتارهای تغذیه‌ای سالم از جمله خوردن وعده‌های غذایی در کنار خانواده و محدود کردن مصرف تنقلات و مصرف غذا در اندازه‌های مناسب را در خانه ترویج دهید. والدین می‌توانند از طریق خوردن خوراکی‌های سالم الگوهای خوبی برای فرزندان خود باشند. سعی کنید تا ۱۰ بار به کودکان غذاهای سالمی را که دوست ندارند بدهید تا مقاومت آنها را از بین ببرید و گرایش به غذاهای سالم را در آنها پرورش دهید. کودکان اغلب در هنگام تماشای تلویزیون تنقلات می‌خورند و والدینی که به کودکان اجازه دسترسی نامحدود به تلویزیون را می‌دهند معمولا توجه زیادی به تغذیه آنان ندارند، آگاهی والدین نسبت به این امر بسیار اهمیت دارد. میزان تماشای تلویزیون را به ۲ ساعت برنامه باکیفیت در روز کاهش دهید و از قرار دادن تلویزیون در اتاق کودکان خودداری کنید.

بیشتربخوانید:

مروری بر شیرخشک های مورد مصرف در کودکان

غذاهای کمکی غنی از پروتئین

عوامل موثر بر تغذیه کودکان 6 تا 24 ماهه

تغذیه در دوره نقاهت کرونا؛ پس از بهبودی چه بخوریم؟

بهترین و بدترین خوراکی‌ها برای کودکان بیش فعال

 

برچسب ها: رژیم غذایی، چاقی، کودکان، تغذیه سالم، اضافه وزن، کبدچرب، کرونا، قرنطینه تعداد بازديد: 317 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز