Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:40

1
آذر
والدین با کودکان مبتلا به کرونا چگونه برخورد کنند؟

والدین با کودکان مبتلا به کرونا چگونه برخورد کنند؟

مهشید رابطیان؛ فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره چگونگی برخورد والدین با کودکان مبتلا به کرونا اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در صورت ابتلا به این ویروس باید با اثرات بیماری بر دیگران آشنا شوند.

تحریریه زندگی آنلاین : مهشید رابطیان؛ فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره چگونگی برخورد والدین با کودکان مبتلا به کرونا اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در صورت ابتلا به این ویروس باید با اثرات بیماری بر دیگران آشنا شوند. به عبارت دیگر علل دوری از دوستان و نزدیکان و قرنطینه خانگی باید با زبان ساده برای آنان توضیح داده شود. همچنین اضطراب و تنش والدین در برخورد با فرزندان باید کنترل شود؛ گاه ویروس کرونا در کودکان با علائم بالینی همراه نمی‌شود، اما اضطراب و نگرانی پدر و مادر بر فرزندان اثرگذار و سبب بروز اضطراب در کودک می‌شود. در برخی کودکان اما بیماری‌های زمینه‌ای، اختلالات اضطرابی و ژنتیک موجب بروز آسیب‌های روحی می‌شود. این کودکان در صورت ابتلا به ویروس کرونا نیازمند مداخلات روان‌درمانی و دارودرمانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: ویروس کرونا، علائم کرونا، درمان کرونا، کرونا در کودکان تعداد بازديد: 262 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز