Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 19:37

16
بهمن
پـــانــچوهاي زمــستــاني

پـــانــچوهاي زمــستــاني

كليك كنيد.

زمستان از راه رسيد و لباس‌هاي گرم و زيباي زمستاني باز هم جاي لباس‌هاي نازك تابستاني را گرفتند. يكي از لباس‌هاي زمستاني مخصوص بانوان، نوعي مانتوي گشاد و شيك به نام پانچو است. خانم‌ها از پانچو روي كت و لباس خود استفاده مي‌كنند تا بيشتر گرم شوند و البته راحت‌تر نيز باشند. امسال پانچو و شنل بيشتر از زمستان قبل توليد و عرضه شده است. اين مدل كلاسيك از پوشش زمستاني بسيار راحت و گرم است و براي استفاده روزمره، انتخاب خوبي است. پانچوهاي كشباف را مي‌توان روي تونيك زمستاني پوشيد. امسال پانچوها و شنل‌هاي رنگ شتري بيشتر مد بودند ولي پانچوهاي سياه‌رنگ- همواره طرفداران خود را دارند. پانچو را مي‌توان با شلوار جذب كشي و ركاب‌دار و يا حتي دامن بلند پوشيد.

 اين مدل پانچوي حاشيه‌دار به اندازه ساير مدل‌هاي پانچو گشاد نيست. بسيار شيك و خوش‌فرم است از دو طرف در قسمت پايين حالت هفت دارد و رنگ خيلي بسيار زيبايي دارد. اين پانچو را معمولاً خانم‌هاي جوان به همراه جين استفاده مي‌كنند.

يك مدل ديگر از پانچوي حاشيه‌دار برخلاف مدل قبلي كه كشباف بوده، اين مدل پشمي است و حالت شنل دارد. از اين پانچو مي‌توان در كنار بلوز و شلوار يا دامن پشمي طوسي بسيار روشن استفاده كرد.

اين مدل پانچو به همراه كيف، كفش و شلوار متناسب با رنگ آن، بسيار شما را شيك و جذاب مي‌كند شلوار جذب در كنار پانچوي گشاد باعث مي‌شود تا چاق به نظر نرسيد و بوت خزدار و پاشنه بلند به زيبايي پانچوي شما مي‌افزايد.

 اين مدل پانچو با دو رنگ طوسي و سياه جزو پانچوهاي كوتاه است كه با جين سياه و يا طوسي بسيار شيك مي‌شود. مدل آن حالت نيم‌دايره است و پرچين و گشاد است. خانم‌هاي لاغر با اين مدل پانچو، جذاب مي‌شوند.

 اين شنل زيبا بيشتر جنبه تزئيني دارد و بسيار شيك و لوكس مي‌باشد. اين شنل را مي‌توان با لباس‌هاي تيره‌اي كه از زير آن مي‌پوشيد (مثل سياه و طوسي و شكلاتي) زيباتر جلوه داد.

اين مدل شنل بسيار زيبا از دو طرف باز است با شلوار جذب سفيد و بوت نسبتاً بلند طوسي يا فيلي بسيار زيبا مي‌شود.
 

اين مدل پانچوي سياه كه كشباف است بسيار شيك و ساده به نظر مي‌رسد. نسبتاً كوتاه است و مدل آن گشاد و پرچين. با شلوار مشكي هماهنگي خوبي دارد.
 

امسال زمستان بوت‌هاي بلند و شيك، طرفداران بيشتري دارند. مدل‌هاي كلاسيك با پاشنه‌هاي نسبتاً بلند، به نظر مي‌رسد كه بوت‌هاي براق با پاشنه‌هاي بلند كه تا زانو و بالاي زانو بالا مي‌آيند، هيچ‌گاه از مُد نمي‌افتند. بوت‌هاي بلند براي لباس‌ها و دامن‌هاي كوتاه بسيار مناسب هستند. از پنج سال پيش تا به حال، بوت‌هايي كه تا نزديكي زانو بالا مي‌آيند همواره مُد بوده‌اند و در ميان مردم بيشترين طرفداران را دارند. براي آنكه پاهايتان كشيده‌تر و ظريف‌تر به نظر برسد، بايد از زير بوت‌ها، جين نازك و جذب بپوشيد و سعي كنيد كه رنگ جين خود را هماهنگ با رنگ بوت انتخاب كنيد. مثلاً بوت‌هاي قهوه‌اي، بلوطي و عسلي با جين‌هاي آبي بيشتر جلوه دارند و بوت‌هاي سياه با جين‌هاي تيره و سياه‌رنگ. در زمستان مردم با سليقه‌هاي مختلف سعي مي‌كنند كفش‌ها و بوت‌هايي را خريداري كنند كه هم پاهايشان را گرم نگه دارد و به هنگام راه رفتن نيز باعث اذيت‌شان نشودو از همه مهم‌تر شيك و مد روز باشند. اما چيزي كه واقعاً اهميت بيشتري دارد، راحتي كفش است.

 اين مدل بوت ساق كوتاه، كيمونو دراگون نام دارد. دو سگك و يك پاشنه نسبتاً بلند ولي راحت دارد. اين مدل از بوت بسيار نرم و راحت است و نيم‌رخ قشنگي هم دارد. از بغل يك زيپ كوتاه دارد كه باعث مي‌شود خيلي راحت آن را پا كنيد.

 

تعداد بازديد: 408 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز