Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 20:00

29
فروردین
از سام درخشانی تا پرویز پرستویی

از سام درخشانی تا پرویز پرستویی

تیتراژهای تلویزیونی همیشه جذاب و پرطرفدارند و وقتی به ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تیتراژ برنامه‌ها و سریال‌های مختلف تلویزیونی صورت می‌گیرد.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: در تازه ترین اتفاق پرویز پرستویی به نمایش عکسی از استادیوم بعد از بازی نوشت: 

دربی دیروز استقلال و پرسپولیس تمام شد رفت تا دربی دیگر... اما باز هم عدهای نشان دادیم جز بی فرهنگترین کشورها در زمینه آداب اجتماعی یا احترام به طبیعت و جامعه هستیم. چند روز قبل از دربی پایتخت و با همکاری باشگاه‌ها و سازمان مدیریت پسماند، قرار شد به هر هوادار در هنگام ورود به ورزشگاه آزادی، یک کیسه زباله داده شود تا زبالهای چهره صندلی و سکوهای ورزشگاه را پس از بازی زشت نکند.

 اما اوضاع آن طور که پیش بینی میشد پیش نرفت و کیسه‌های زباله بیشتر برای در امان ماندن تماشاگران از گزند باد و باران مورد استفاده قرار گرفتند. بعد از بازی یک ورزشگاه ماند و هزاران زباله و دوستداران محیط زیست که تازه کارشان شروع شده بود. 

سام درخشانی که در هنگام پخش بازی مهمان برنامه فوتبال برتر از شبکه سه سیما بود و بعد از بازی نیز به طرفداری از تیم مورد علاقه‌اش پرداخته بود. پس از بازی مورد هجوم هواداران تیم پرسپولیس قرار گرفت. 

هواداران تیم پرسپولیس با حمله به  صفحه مجازی سام درخشانی به شدت از ادبیات او و استفاده از کلمه "لنگی"در مورد هواداران پرسپولیس انتقاد کردند. 

مهدی پاکدل هم در جدیدترین پست خود از آشغال‌های داخل ورزشگاه بعد از بازی فوتبال گلایه کرد و آن را فاجعه خواند.

 

 

منبع: هنرآنلاین

 

برچسب ها: سینما و تلویزیون، بازیگران سینما، سام درخشانی، صدا و سیما، پرویز پرستویی، بازیگران تلویزیون، هنرمندان تلویزیون تعداد بازديد: 686 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز