Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:48

20
بهمن
رازهایی برای آرایش زمستانی

رازهایی برای آرایش زمستانی

آرایش زمستانی نکات ظریفی دارد که با رعایت آن ها میتوانید چند برابر به زیبایی خود بیفزایید.

اگرچه زیبایی طبیعی اهمیت زیادی دارد اما آرایش و استفاده از محصولات آرایشی مورد علاقه برای تاکید روی زیبایی‌های طبیعی می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس شما نقش مهمی داشته باشد.

 آرایش روزمره گاهی ممکن است تکراری و کسل کننده شود و به همین دلیل لازم است این آرایش را بر اساس فصل و زمان به روز کنیم. آرایش زمستانی هم یکی از سبک‌های آرایش است که روش‌های خاص خود را دارد و در هر فصلی ترندها و ترفندهای جدیدی برای این نوع آرایش ارائه می‌شود.

 برخی از این ترندها از دهه‌های قبل آمده‌اند و برخی هم جدید و اصیل هستند. در این مقاله شما را با مدل‌های جدید آرایش زمستانی که امسال می‌توانید امتحان کنید آشنا می‌کنیم. هرچه به روزهای سرد سال نزدیک‌تر می‌شویم زمان مناسبی برای ایجاد تغییر در برنامه روتین آرایش و مراقبت پوست فراهم می‌آید یعنی امتحان کردن روش‌های تازه و ترندهای روز.

 هرچند هر یک از این ترندها و روش‌ها مربوط به آرایش بخشی از صورت هستند مثلا آرایش ابرو یا نحوه سایه زدن اما به طور کلی می‌توان گفت ترند غالب در مورد آرایش در عصر حاضر سادگی، طبیعی بودن، تعداد مراحل کم آرایشی و عدم نیاز به تخصص و همچنین استفاده از رنگ‌های تند و براق و چشمگیر است که در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

 باید و نباید های آرایش زمستانه کدامند؟

* باید از رژ لب با رنگ‌های‌ قرمز تیره و شرابی بیشتر استقبال کنید یک از بهترین ‌راه‌ها برای داشتن چهره‌ای زیبا در فصل پاییز و زمستان، استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ گرم است. با سرد شدن هوا، از رژ لب قرمز تیره و رنگ‌های مایل به کبود استفاده کنید. رژ لب تیره براق یا مات، لب‌های شما را برجسته‌‌‌تر می‌کند توجه‌ها را به سمت صورت شما جلب می‌کند.

 همچنین آرایش زمستانی بهترین زمان برای امتحان کردن رژ لب‌ با رنگ‌‌هایی مثل بنفش، بادمجانی، شکلاتی است که جسارت بیشتری می‌خواهند. نباید سراغ رژلب صورتی و گلبهی بروید همه ما دوست داریم در زمستان، رژ لب قرمز بزنیم؛ نه فقط به خاطر پرطرفدار بودنش بلکه رنگ قرمز با اکثر رنگ‌هایی که در زمستان می‌پوشیم، مثل قهوه‌ای، مشکی و خاکستری بسیار هماهنگ است.

 اما نکته‌ای که باید دقت کنیم انتخاب نوع قرمز است. رژ لب قرمز با پایه رنگ صورتی یا گلبهی و نارنجی، اصلا مناسب زمستان نیست.

* باید لاک ناخن خاکستری و کرم را امتحان کنید لاک ناخن بیشتر از فقط آراسته کردن ناخن است؛ لاک ناخن مکمل جواهرات روی دست شما و لباستان است و بعضی از طراحان مد معتقدند که لاک ناخن یک نوع زیورآلات است؛ پس مطمئن شوید که ناخن‌ها همیشه مرتب شده و رنگی مناسب داشته باشند.

 رنگ لاکی که زمستان باید داشته باشید می‌تواند از خانواده رنگ‌های خاکستری، کرم (رنگ پوست)، آلبالویی، آبی تیره، مشکی و یا حتی لاک‌ اکلیلی طلایی و نقره‌ای باشد. نباید از لاک‌های نئون و فسفری استفاده کرد لاک‌های صورتی جیغ به همان اندازه که روی ناخن‌های شما براق و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند، اشتباه‌ترین انتخاب برای استایل زمستانه نیز هستند.

اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است، می‌توانید در زمستان آن را با رنگ زرشکی یا عنابی جایگزین کنید و رنگ‌های رنگین‌ کمانی لاک را برای تابستان نگه دارید.

* باید گونه‌های خود را با رژ گونه صورتی و گلبهی آرایش کنید یک ویژگی دوست‌داشتنی زمستان و هوای سرد گل انداختن گونه‌هاست. شما می‌توانید با استفاده از رژگونه هلویی و صورتی، این ظاهر طبیعی و جذاب را بازسازی کنید. استفاده از این رنگ رژ گونه، گرمی طبیعی پوست که در اثر سرما از بین رفته، به پوست برمی‌گرداند.

نباید برنزه کردن گونه‌ها را ادامه دهید با محو شدن رنگ برنزه پوستمان که یادگاری از تابستان است، بهتر است رنگ پریده و روشن پوستمان را بپذیریم و سعی نکنیم آن را با آرایش تغییر دهیم چون در این صورت آرایش ما مصنوعی می‌شود. به‌جای رژگونه قهوه‌ای یا برنزه، رژگونه‌های هلویی و صورتی را جایگزین کنیم؛ چراکه می‌توانند مکمل خوبی برای رنگ روشن پوست باشند.

* باید چشمان را برجسته و نافذ آرایش کنید اگر در برندهای مختلف آرایش چشم نام kohl (سرمه) را دیدید، بدانید که بهترین گزینه برای آرایش چشم در پاییز و زمستان را پیدا کردید. چه آرایش گربه‌ای تمیز با خط چشم دوست داشته باشید و چه آرایش چشم محو با مداد چشم، رنگ سیاه یک اصل در آرایش زمستانه است.

 رنگ سیاه و ذغالی آرایش چشم با رنگ روشن پوست در زمستان ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. نباید از رنگ‌های سبز و آبی در آرایش چشم استفاده کنید خط چشم آبی و سبز طرفداران خود را دارد ولی متاسفانه این نوع رنگ‌ها در زمستان جذابیتی به چشم نمی‌دهند. اما اگر دوست دارید کمی رنگ به چشم‌هایتان اضافه کنید، می‌توانید از خط چشم طلائی استفاده کنید.

در غیر این صورت، خط چشم دودی و ذغالی با بافت مخملی از بهترین گزینه‌ها هستند. باید نگاهی به سایه چشم مسی و طلایی داشته باشید سایه طلائی و مسی را می‌توان به راحتی در هم در روز و هم در شب استفاده کرد؛ فقط کافیست کمی درخشش و تیرگی روشنی آن را کم و زیاد کنیم.

* اگر فکر می‌کنید شما جزو افرادی که سایه متالیک و طلائی می‌زنند نیستید، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، بنفش تیره خاکستری با بافتی مات استفاده کنید و استایل خودتان را حفظ کنید. نباید از پالت رنگ‌های خام و نئون استفاده کنید یک بار دیگر، بهتر است در پاییز و زمستان از هر رنگ فسفری و جیغ دوری کنید. در طول زمستان، هروقت که می‌خواستید به سراغ پالت رنگ‌های روشن مثل صورتی، سبز و آبی بروید، به یاد بیاورید که رنگ‌های تیره‌تری هستند که به شما چشمانی گیراتر و جذاب‌تر بدهند.

* باید روی محصولات آرایشی مرطوب کننده تمرکز کنید همانطور که هوا سردتر و خشک‌تر می‌شود، نگرانی اول شما باید مرطوب نگه‌داشتن پوستتان باشد. به جای استفاده از کرم‌پودر همیشگی بهتر است از کرم پودر یا پرایمر مرطوب کننده و آب رسان استفاده کنید و همچنین کرم ضد آفتاب را کنار نگذارید (بله در زمستان هم به کرم ضد آفتاب احتیاج دارید).

*نباید از کرم‌ پودر تابستان خود استفاده کنید این یک اشتباه بسیار رایج است که از یک کرم پودر در تمام فصل‌های سال استفاده کنید. همانطور که می‌دانید پوست شما در زمستان روشن‌تر می‌شود و کرم پودر قبلی برای پوستتان بیش از حد تیره است که باعث تفاوت رنگ صورت با گردن و بدن می‌شود. در فصل‌های سرد بهتر است به دنبال یک کرم‌پودر یا پنکیک مرطوب کننده باشید تا اینکه بخواهید پوست سفیدتان را برنزه جلوه دهید.

 

منبع : دلگرم

بیشتر بخوانید:

آرایش چشم ها به شیوه كلئوپاترا

ده راز مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند

آرایش سریع در صبح با این ترفندها

بهترین رنگ سایه برای چشم شما کدام است؟

آرایش اکلیلی و نکات مهمی که باید بدانید

برچسب ها: آرایش، آرایش چشم، زندگی آنلاین، ترفندهای آرایش چشم، لوازم آرایش بدون سرب، لوازم آرایش طبیعی، آرایش دخترانه، آموزش خودآرایی، آرایش زمستانی، چگونه بدون آرایش زیبا باشیم، آرایش لایت و طبیعی، کرم پودر مناسب پوست های چرب تعداد بازديد: 599 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز