Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:00

4
آبان
رنگهای مختلف لاک ناخن را خودتان درست کنید

رنگهای مختلف لاک ناخن را خودتان درست کنید

داشتن ناخن های زیبا و تمیز از نشانه های باسلیقه بودن دختر است. دختری که به خودش اهمیت می دهد همیشه آراسته است.

داشتن دختر در خانه یعنی داشتن کشویی پر از لاک های رنگارنگ. لاک زدن یکی از کارهای مورد علاقه اکثر دختر هاست و کمتر دختری پیدا می شود که به لاک علاقه ای نداشته باشد. زدن لاک های متفاوت و با رنگ های مختلف یکی از لذت بخش ترین نقاط زندگی هر دختری است. در این مطلب  می خواهیم روش درست کردن لاک ناخن در خانه را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن هر رنگ لاکی که دوست دارید درست کنید و از آن لذت ببرید.

درست کردن لاک ناخن

مواد لازم برای درست کردن لاک ناخن در خانه : دو شیشه براق کننده ناخن مقداری اکلیل یک رنگ سایه چشم به دلخواه می خواهیم به شما درست کردن دو نوع لاک ساده و اکلیلی را آموزش دهیم.

روش درست کردن لاک ناخن

۱ – شیشه های براق کننده را کنار بگذارید.

۲ – با کاغذ یک قیف کوچک درست کنید طوری که دهانه آن اندازه دهانه شیشه براق کننده باشد.

 ۳ – سایه چشم به رنگ دلخواهتان را بردارید و آن را بشکنید و کاملا خرد و پودری کنید. میتوانید از سایه های شکسته استفاده کنید. سایه باید کاملا ریز شود.

۴ – قیف را روی دهانه شیشه برق ناخن بگذارید و سایه های پودری شده را توی قیف بریزید و اضافی آن که در قیف گیر کرده را با خلال دندان رد کنید.

۵ – وقتی وارد شیشه برق ناخن شد آن را حدودا یک دقیقه به خوبی تکان دهید. مشاهده می کنید که رنگ سایه کاملا در شیشه برق ناخن پخش شده است. همین کار را با اکلیل انجام دهید و توسط قیف اکلیلها را وارد شیشه برق ناخن کنید و خوب تکان دهید. می توانید یک لایه از لاک و پس از خشک شدن آن یک لایه اکلیل روی ناخنهایتان بزنید. توجه کنید که هر بار قبل از استفاده باید شیشه را خوب تکان دهید تا اگر مواد ته نشین شده اند حل شوند. امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

بد نیست چند نکته کاربردی درباره لاک زدن بدانید

لاک ها باید در مکان های خشک و خنک نگهداری شوند . شیشه ی لاک و درپوش آن را تمیز نگه دارید .

در اثر تبخیر مایع لاک ، ممکن است لاک شما بیش از حد غلیظ و غیر قابل استفاده شود . در این صورت با اضافه کردن چند قطره از مایع حلال ، لاک شما به اندازه ی کافی رقیق خواهد شد .

البته ، این کار باید ۲۰ دقیقه قبل از لاک زدن انجام شود تا لاک کاملا” یکدست شود .

 اگر بعد از لاک زدن احساس کردید سطح ناخن های شما ضخیم و نامرتب شده است ، می توانید از لاک های نازک کننده استفاده نمایید تا سطح ناخن های رنگ شده به میزان دلخواه شما نازک شود .

 استفاده از لاک های براق کننده روی لاک اصلی ، ضمن براق کردن رنگ لاک ، رطوبت ناخن ها را حفظ کرده شکنندگی آنها را به حداقل می رساند .

 پاک کننده های لاک

 برای پاک کردن لاک بهتر است از پاک کننده هایی که حاوی مواد نرم کننده و یا روغن می باشند ، استفاده نمایید تا رطوبت ناخن های شما حفظ شود . و پس از هر بار استفاده  دست ها را به خوبی شسته و از کرم یا لوسیون های مرطوب کننده ی پوست و ناخن استفاده نمایید

برچسب ها: زیبایی، ناخن، طراحی ناخن، لاک، درست کردن لاک در خانه، پاکننده لاک، ناخن های زیبا، آراستگی تعداد بازديد: 761 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز