Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:48

25
آبان
جراحی زیبایی ستارگان هالیوود

جراحی زیبایی ستارگان هالیوود

سال‌‌هاست شایعاتی مبنی بر اینکه کیدمن بر روی صورت همیشه جوان خود جراحی‌‌های متعددی انجام داده است، نقل می‌‌شوند. اما او هر بار آنها را تکذیب می‌‌کرد.

تحریریه ماهنامه دنیای سلامت

 


لیسا رینا 
Lisa Rinna
زمانی لیسا رینا خود اعتراف کرد که تزریق لب‌‌هایش علت اصلی شهرتش بوده‌اند. اما چرا این ستاره 47 ساله پس از دو دهه، در سال 2010 اقدام به خالی کردن لب‌‌هایش کرد؟ او می‌‌گوید که مواد تزریق شده در لب‌‌هایش به مرور شروع به سفت شدن و گلوله شدن کردند. او برای اینکار مجبور به جراحی دوباره و تخلیه لب‌‌هایش شد. لب‌‌های او حالا به حالت طبیعی بازگشته‌اند، هر چند جای تعدادی از بخیه‌‌ها هنوز بر آنها مشهود است.

بروس جنر 
Bruce Jenner
حتی یک برنده طلای المپیک هم نمی‌تواند تا ابد جوان بماند! بروس جنر، قهرمان سابق دو و میدانی و ناپدری خواهران کارداشیان، 25 سال پیش زیر تیغ جراحی رفت. وقتی او پس از سال‌‌ها دوباره مقابل دوربین‌‌ها ظاهر شد، پوست کشیده شده او و بینی عمل شده‌اش، تبدیل به مضحکه‌ای برای رسانه‌‌ها شد. واضح است که چنین نتایجی مورد نظر وی نبوده‌اند.

نیکول کیدمن 
Nicole Kidman

 اما نیکول کیدمن، امسال در مصاحبه ای با یک مجله آلمانی نهایتا اعتراف کرد که از بوتاکس استفاده کرده است. اما او می‌‌گوید که از نتیجه آن راضی نبوده است. «پس از انجام این عمل، از دیدن صورت خود در آینده لذت نمی‌بردم. به همین دلیل هم دیگر از بوتاکس استفاده نکردم. الان می‌‌توانم به راحتی پیشانی‌ام را تکان دهم!»

کنی راجرز 
Kenny Rogers
کنی راجرز 70 ساله می‌‌گوید که جراحی پلاستیک گرمی و نشاط چشم‌‌های او را گرفته است. او خود معتقد است که شاه جراحی پلاستیک است و هیچ قسمتی از بدن او نیست که از تیغ جراحان در امان مانده باشد. او دلش برای تصویر گذشته‌اش تنگ شده است.

هیدی مونتاگ
Heidi Montag
در سال 2010، هیدی در صدر جدول مربوط به ستارگانی که با انجام جراحی پلاستیک زیبایی خود را از دست داده اند قرار گرفت. در همین سال بود که هیدی مونتاگ صورت کاملا تغییر کرده خود را برای مردم و رسانه‌‌ها به نمایش گذاشت. او تا کنون بیش از 10 عمل جراحی بر صورت و بدن خود انجام داده است و نتیجه این جراحی‌‌ها چیزی جز مصنوعی شدن چهره او و در نتیجه از بین رفتن آینده شغلی او به عنوان یک بازیگر نبوده است.

مونتاگ می‌‌گوید: «ابتدا از این تغییر راضی بودم و اعتماد به نفسم افزایش یافته بود. اما به مرور، با افزایش مشکلات و درد در ناحیه صورت، و نام‌‌هایی که رسانه‌‌ها به من می‌‌دادند، از قبیل دختر پلاستیکی و...، از اینکار پشیمان شدم». او می‌‌گوید که پس از انجام جراحی‌‌های زیبایی اتفاقات منفی زیادی در زندگی اش افتاده است و او آرزو می‌‌کند می‌‌توانست به گذشته بازگردد.

جنیفر گری
Jennifer Grey
عمل جراحی بینی فاجعه آمیز جنیفر گری یکی از مشهورترین جراحی‌‌های پلاستیک‌‌هالیوودی است. گری، که در حال حاضر 50 سال سن دارد، گفته شود که تنها قصد داشته است برآمدگی کوچک بینی خود را حذف کند اما نتیجه آن کاملا با آنچه او انتظار داشته است متفاوت بوده است. بینی او به طور کامل تغییر کرده است. او از این ناراحت است که علت شهرت او جراحی بینی اش است نه توانایی و استعداد او در عرصه بازیگری.

جیمی لی کورتیس
Jamie Lee Curtis
این هنرپیشه شهرت خود را مدیون اندام زیبا و استعداد فوق العاده اش در خنداندن مخاطب بود. با گذشت سال‌‌ها و افزایش سن، استعداد او همچنان باقی بود اما اندام او شروع به تغییر کرد. به همین دلیل هم او تصمیم گرفت به جراحی پلاستیک روی بیاورد. او در سال 2002 اعتراف کرد که از لایپوساکشن و بوتاکس استفاده کرد.

او در رابطه با لایپوساکشن می‌‌گوید: «پیش از عمل هیچکس به من نگفت خارج کردن چربی‌‌ها از یک قسمت از بدن موجب تجمع آنها در قسمتی دیگر می‌‌شود». از آن زمان به بعد، او از انجام هر گونه عمل زیبایی خودداری کرده است. و اتفاقا افزایش سن نه تنها او را زشت نکرده است، بلکه او زیباتر هم شده است.

 

برچسب ها: عمل زیبایی، جراحی زیبایی ستارگان هالیوود، ستارگان هالیوود، جراحی زیبایی نیکل کیدمن، عوارض جراحی زیبایی تعداد بازديد: 946 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز