Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 19:10

8
تیر
عطرهای زنانه تابستانی

عطرهای زنانه تابستانی

عطرهایی مثل كوكو چَنِل، رایحه‌‌ای آشنا برای مردم هم در دوران بسیار گذشته و هم در دوران كنونی هستند.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای سلامت

 

 

در گذشته‌های بسیار دور و باستانی مردم بر این باور بودند كه عطرها، قدرت ترسناك و جادویی دارند به همین دلیل فقط در مكان‌های خاص مثل مكان‌های عبادتی از آنها استفاده می‌شد. عطرهایی مثل كوكو چَنِل، رایحه‌‌ای آشنا برای مردم هم در دوران بسیار گذشته و هم در دوران كنونی هستند چرا كه هرگز قدیمی و كهنه نشده‌اند.

در فصل تابستان، اوج دمای هوا باعث ایجاد تغییرات شیمیایی متفاوت در بدن می‌شود. اگر در این ماه‌ از عطرهای تند و شدید استفاده كنید، مسلماً تندی آنها چند برابر بیشتر به نظر می‌رسد و لازم است كه حتماً به سراغ عطرهای ملایم‌تر، نرم‌تر و لطیف‌تر و به طور كلی عطرهایی كه بوی میوه‌های مركبات را دارند، بروید. مناسب‌ترین و بهترین عطرهای تابستانی زنانه در سال 2013 كه همگی این ویژگی‌ها را نیز در بر دارند، عبارتند از:  

Burberry summer  for women

این عطر فوق‌العاده هم در مورد زنانه و هم در مورد مردانه با بوی مركبات شروع می‌شود، علاوه بر آن بوی انار آبدار نیز در این عطر توجه شما را جلب خواهد كرد و همین رایحه باعث تازگی و طراوت بیشتر این عطر شده است. كمی كه از لحظات نخستین استفاده از عطر می‌گذرد بوی اصلی عطر را كه شبیه گل‌های دریایی است احساس می‌كنید. بوی فریزیا، لیلی، رز و در كنار آن بوی چوب و مشك فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

Clinique happy in Bloom

این عطر هر سال خواسته‌‌های تمام طرفدارانش را برطرف می‌كند و هر نمونه از آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. آخرین شكل عطر كلینیك برای سال 2013 در یك ظرف و بطری بسیار جدید و متفاوت ارائه شده است و روی آن طرح گل‌های زیبا و كفشدوزك‌ها به چشم می‌خورد.

با توجه به نظر كارشناسان مدل جدید این عطر بسیار ملایم‌تر و لطیف‌تر شده است و كمی هم شیرین به نظر می‌رسد كه برای روزهای گرم تابستانی مخصوصاً صبح‌ها، یك عطر كامل و تمام عیار است. 

Escada cherry in the air

این عطر بهترین مرهم برای آنهایی است كه عاشق بوی گیلاس ترش هستند، چرا كه این رایحه می‌تواند تصور و تخیل افراد را تقویت كند و برای تابستان امسال یك عطر كامل و تمام عیار است. اگر هنوز به تعطیلات تابستانی نرفته‌اید، بهتر است كه هر چه زودتر این عطر را انتخاب نموده و بعد خود را برای تعطیلات آماده كنید. با این عطر تازگی و نشاط بیشتری را احساس خواهید كرد، خودتان امتحان كنید.

Dahlia Noir Givenchy

یك عطر جدید از خانواده مُد گیونچی كه سبك و اِستایل خواص خود را در بر دارد و البته مثل همیشه نشان‌دهنده خلاقیت كارگردان آن ریكار دو تیس كی‌ است. عطر داهلیا شبیه گل‌های كشنده و مهلك است، البته این گل‌ها تخیلی و غیرواقعی هستند و تركیبی از عطرهای مربوط به خانم‌های جذاب اما عجیب و مرموز است.

همانطور كه قبلاً گفته شده این عطر به صورتی خلاقانه طراحی می‌شود و معمولاً مشتری‌های خاص دارد. متخصصان می‌گویند این عطر برای شب‌های گرم تابستان فوق‌العاده است.

Calvin klein Euphoria

این عطر برای طرافدارانش سال‌های سال است كه بهترین است. معمولاً عطرها این ویژگی را دارند كه شما را به یا خاطرات گذشته و روزهای پشت سر گذاشته می‌اندازند.این عطر نیز یاد شب‌های تابستان را در خاطرتان زنده می‌كند. باغ‌های تابستانی و مهمانی‌هایی كه در آنها حضور داشتید. كالوین بویی رویایی دارد بوی میوه‌ها در كنار عطر مشك به نظر می‌رسد كه كالوین كلین در مجموعه عطرهای تابستانی 2013 برای خانم‌ها، كامل‌ترین نمونه است.

Jimmy choo

یكی از مدرن‌ترین عطرهای امسال تابستان است. بوی مركبات در آن بیداد می‌كند و اصلاً نمی‌توان از آن گذشت بعد از بوی اصلی و كلی آن، متوجه بوی تافی (آب‌نبات تافی) پنهان شده در آن می‌شوید. این عطر عجیب، مسخ‌كننده است و حتماً عاشقش خواهید شد.

 

برچسب ها: انتخاب عطر، راهنمای خرید عطر، عطر زنانه، عطر مردانه، عطر مناسب، عطر تابستانه، عطرها تعداد بازديد: 974 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز