Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 22:06

5
تیر
عينك‌های آفتابی سال 2012

عينك‌های آفتابی سال 2012

به طور كلی عینك از دو بخش شیشه و فریم تشكیل شده است هم رنگ شیشه و هم رنگ فریم در مدل عینك اهمیت زیادی دارد.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای زنان

 

 

شاید شما هم یكی از طرفداران پر و پا قرص عینك‌های معروف با برندهای مشهور هستید و حتماً دوست دارید بدانید، سال 2012 چه فرم عینك‌هایی به بازار عرضه می‌شوند. انتظار همه ما از عینك‌های مد سال شیك بودن آنهاست البته میزان پوشانندگی و محافظت آنها از چشم و نواحی اطراف آن در برابر نورخورشید نیز اهمیت دارد. اگر به دنبال خرید معروف‌ترین برندهای عینك آفتابی هستید، انتخاب خود را به برندهای زیر محدود كنید:

عینك‌های آفتابی 2012

این روزها مردم اهمیت زیادی به استفاده از مدل‌های جدید عینك‌های آفتابی می‌دهند. مردها و زن‌ها به سراغ خرید عینك‌هایی می‌روند كه هم شیك هستند و هم مد سال. اگر عینك انتخابی شما با شخصیت‌تان متناسب نباشد، از جذابیت شما می‌كاهد، بنابراین حتی عینك‌های آفتابی‌تان را نیز باید با دقت و هشیاری انتخاب كنید. مدل‌های عینك هر سال و یا دست‌كم هر چند وقت یكبار تغییر می‌كنند؛ بنابراین عینك‌های 2012 نیز نسبت به سال‌های قبل متفاوت هستند.

خوشبختانه عینك‌های آفتابی نیز تنوع بسیار زیادی دارند، اما با وجود تفاوت‌های ظاهری، همگی هدف‌های مشتركی را دنبال می‌كنند: محافظت در برابر اشعه‌های زیانبار نور خورشید، جلوگیری از سرطان پوست، جلوگیری از چین و چروك‌های دور چشم، محافظت از چشم‌ها، جلوگیری از آفتاب سوختگی و ... برای ساختن عینك‌های آفتابی از دو ماده اصلی استفاده می‌شود: مواد پلاستیكی و مواد شیشه‌ای. عینك‌های شیشه‌ای از چشم‌ها در برابر اشعه‌های زیانبار خورشید محافظت بیشتری می‌كنند.

جدیدترین مدل‌های عینك آفتابی در سال 2012

عینك‌های شیشه گرد

امسال سال استفاده از عینك‌های شیشه گرد است. این عینك‌ها بسیار شیك به نظر می‌رسند و تقریباً همه مردم این مدل  را دوست دارند. به نظر می‌رسد كه مدل برتر سال 2012 مدل عینك‌های شیشه گرد است.

عینك‌های مدل گربه‌ای

این مدل عینك‌ها بسیار باكلاس هستند و به صورت فرد جذابیت و زیبایی بسیاری می‌دهند. بسیاری می‌گویند كه این مدل بین‌المللی‌ترین مدل عینك 2012 و شكل ظاهری آنها شبیه چشمان گربه است. مدل چشم گربه‌ای بسیار منحصر به فرد است و مطمئناً در سال  2012 درخشش بسیاری خواهد داشت. 

عینك‌های آفتابی اسپورت

معمولاً این نوع عینك‌ها را ورزشكاران مورد استفاده قرار می‌دهند. بسیار منحصر به فرد هستند و احتمالاً در سال 2012 طرفداران بسیاری خواهند داشت. 

عینك‌های كمرنگ طوسی 2012

این عینك‌ها بسیار زیبا هستند و پیش‌بینی می‌شود كه در سال 2012 افراد زیادی را جذب خود كنند.

عینك‌های تغییر شكل داده شده

عینك‌ها مدل‌های خاص و تغییر یافته‌ای دارند و با شكل عینك‌های معمولی فرق دارند. مثلاً به شكل قلب، الماس و مدل‌های دیگر هستند. افرادی كه از این عینك‌ها استفاده می‌كنند، می‌خواهندكه متفاوت به نظر برسند. مدل‌های عینك‌های تغییر شكل یافته سال 2012 بسیار درشت‌تر از سال‌های قبل است.

عینك‌های مستطیلی سال 2012

این عینك‌ها دقیقاً شكل مستطیل دارند بسیار مد روز و جذاب به نظر می‌رسند و به نظر می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود امسال طرفداران زیادی داشته باشد.

عینك‌های شیب‌دار 2012

در این مدل، لنز عینك به صورت شیب‌دار است. آنها بسیار زیبا به نظر می‌رسند و در میان عینك‌های آفتابی سال 2012، بزرگ‌ترین عینك‌ها هستند.

عینك‌هایی كه رنگ شیشه و فریم آنها متضاد است

به طور كلی عینك از دو بخش شیشه و فریم تشكیل شده است هم رنگ شیشه و هم رنگ فریم در مدل عینك اهمیت زیادی دارد. امسال از این مدل عینك‌های ضد و نقیض دوباره استفاده خواهد شد.

عینك‌های آفتابی رنگی سال 2012

رنگ‌ها به عینك‌ها طرح و استایل می‌دهند و در چگونه به نظر رسیدن آنها تفاوت‌های زیادی ایجاد می‌كنند. معمولاً مردم از عینك‌های سیاه، خاكستری و قهوه‌ای استفاده می‌كنند، ولی امسال از رنگ‌های سبز، صورتی و قرمز نیز به صورت سایه، روشن استفاده می‌شود. 

چند نكته برای انتخاب عینك مناسب با چهره شما

رنگ عینك تأثیر زیادی در تناسب آن با چهره دارد و باید با رنگ چهره و حالت صورت‌ متناسب باشد تا فرد زیباتر به نظر برسد. 

از هر مدل و رنگی كه عینك خود را انتخاب می‌كنید، بهتر است بیشتر به سراغ عینك‌های شیشه‌ای بروید.

ورساچه Versace

معمولاً عینك‌های ورساچه گران‌قیمت‌ترین عینك‌های  آقتابی هستند؛ چون از گرانترین مواد در ساخت آنها استفاده می‌شود. 

پرادا Prada

این عینك‌ها ‌شیك و لوكس اما در عین حال كمی گران قیمت هستند.

شنل Chanel

عینك‌های شنل بسیار معروفند و از چشم‌ها در برابر نورخورشید بسیار خوب محافظت می‌كنند. 

گوچی Gucci

در ساخت عینك‌های گوچی نیز از مواد بسیار باكیفیت استفاده می‌شود و اگر به خوبی نگهداری شوند تا سال‌های سال قابل استفاده هستند. 

ری بن Ray- Ban

یكی از معروف‌ترین برندهای عینك است كه معمولاً طرح‌های آن منحصر به فرد می‌باشد. این عینك‌ها بسیار مقاوم هستند و حتماً رضایت شما را جلب خواهند كرد.

 

برچسب ها: راهنمای خرید عینک آفتابی، انتخاب عینک آفتابی، انواع عینک آفتابی، عينـك‌های آفتابی سال 2012، عینک آفتابی مناسب چهره، عینک های شیشه گرد تعداد بازديد: 824 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز