Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 23:40

31
فروردین
كارت پستال بهـاری

كارت پستال بهـاری

مقواي سفيد را برداريد و يك مربع 21 سانتيمتري در آن درآوريد. وسط مربع ...

كارت پستال بهـاری

 

 

وسایل مورد نیاز:

 مقوای A4 سفید  مداد نرم و خط‌كش فلزی  كاغذ A4 بنفش  چسب

 الگوی طرح مورد نظر  روبان در اندازه‌های 5 و 10 میلیمتری به رنگ كرم، صورتی، بنفش، زرد و یاسی   قیچی كوچك  كاغذ رنگی سبز برای برگ‌ها و ساقه‌ها

 

 

روش كار:

مقوای سفید را بردارید و یك مربع 21 سانتیمتری در آن درآورید. وسط مربع را علامت بگذارید و آن‌را از وسط تا كنید. از الگوی مورد نظرتان استفاده كنید و طرح گلدان را روی كاغذ بنفش كپی كنید و با دقت آن‌را در آورید. با چسب، گلدان بنفش را به پایین كارت بچسبانید، اگر از اثرات مداد روی مقوا چیزی مانده است با پاك‌كن، آنها را پاك كنید.

 یك تكه از روبان كرم رنگ 5 میلیمتری بردارید و انتهای آن‌را دور یك مداد بپیچید. همین طور به این كار ادامه دهید تا قطر دایره‌ای كه از پیچیدن روبان حاصل می‌شود به نیم سانتیمتر برسد. این بخش پیچیده شده، قسمت مركزی گل را تشكیل می‌دهد. حالا روبان را ببرید و قسمت انتهایی آن را در جایی كه تمام می‌شود چسب بزنید.

 همین كار را چند بار دیگر تكرار كنید تا قسمت میانی سایر گل‌ها نیز آماده شود. می‌توانید از روبان‌های یاسی و زرد رنگ نیز استفاده كنید. اكنون روبان بنفش 10 میلیمتری را از یك طرف وارد گیره كنید تا سفت شود و حركت نكند. با قیچی برش‌های كوچك در عرض نوار ایجاد كنید.

 حدود نیمی از عرض نوارهای كاغذی را برش‌های ریز كنار هم بزنید. از قسمت میانی گل‌ها استفاده كنید. به دور تا دور سطح بیرونی آن چسب بزنید و بعد گل آماده شده را به دور بخش مركزی بپیچید تا گلبرگ‌های پرپشتی ایجاد شود. حدود 5 گل متوسط و 3 گل بزرگ با تركیبی از رنگ‌های متفاوت درست كنید. گل‌ها را به ترتیب اندازه از بزرگ به كوچك در بالای گلدانی كه روی كارت چسبانده بودید با چسب محكم كنید.

 از كاغذ رنگی سبز استفاده كنید و چند نوار باریك به طول 5 سانتیمتر از آن در آورید. كاغذ را با دست لوله كنید تا ساقه‌های گل‌ها را درست كنید. چند عدد برگ كوچك را نیز در میان گل‌ها جای دهید و همه را با چسب به زمینه‌ی كار بچسبانید.

برچسب ها: گلدان، زندگی آنلاین، كاغذ رنگی، خط‌كش فلزی تعداد بازديد: 959 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز