Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 21:35

2
اسفند
راه های از بین بردن غبغب (3)

راه های از بین بردن غبغب (3)

آدامس جویدنی كه بتواند از ایجاد غبغب جلوگیری كند هم راه و روش خاص خودش را دارد. این كار كمی با آدامس جویدن معمولی فرق دارد. باید دهانتان را تا حد ممكن باز كنید و لب‌ پایین‌ خود را روی دندان‌های ردیف پایین بكشید.

آدامس جویدن هم به شما كمك می‌كند!
یك روش جالب و راحت و كم‌خرج دیگر برای حل این مشكل ناراحت‌كننده این است كه آدامس بجوید. البته دقت كنید كه حتما آدامس بدون قند باشد. اگر عضلات فك و صورت شما زیادتر حركت كنند، از تجمع چربی در گردن پیشگیری خواهد شد. عضله‌ای در گردن شما هست كه «پلاتیسما» نام دارد و كار روی این عضله و نرمش دادن به آن كلید اصلی حل این مسأله فیزیكی دشوار است.

آیا باید برای لاغر كردن گردنم به طور خاصی آدامس بجوم؟
بله، آدامس جویدنی كه بتواند از ایجاد غبغب جلوگیری كند هم راه و روش خاص خودش را دارد. این كار كمی با آدامس جویدن معمولی فرق دارد. باید دهانتان را تا حد ممكن باز كنید و لب‌ پایین‌ خود را روی دندان‌های ردیف پایین بكشید. پس از این كار فكتان را یك بار باز و بسته كنید؛ درست مثل اینكه بخواهید یك خوراكی را با فك‌ خود بقاپید. ممكن است انجام این نرمش در حضور دیگران مودبانه به نظر نرسد؛ زیرا معمولا وقتی كسی آدامس می‌جود، سعی می‌كند دهانش باز نشود.

اگر برای انجام این كار در مكان‌های عمومی، مانند محل كار خجالت می‌كشید، در خانه تمرین كنید. با انجام مداوم و هر روز این كار اثرات مثبت آن را به خوبی مشاهده خواهید كرد.

لیپوساكشن
اگر همه دستوراتی را كه در بالا گفته شد درست و بدون هیچ كم و كاست و خطایی انجام دادید، ولی موفق نشدید، «لیپوساكشن» بهترین گزینه درمانی است. در این روش بافت‌های اضافی چربی بیرون آورده می‌شوند تا آن نقطه لاغر شود و به حالت طبیعی برگردد.

لیپوساكشن چطور عمل می‌كند؟
از یك دستگاه ساكشن و یك تیوب توخالی برای بیرون كشیدن چربی‌های اضافی استفاده می‌شود. پس از اینكه آن نقطه به طور موضعی بی‌حس شد، مقدار معین و از پیش تعیین‌شده‌ای از یك ماده خیس‌كننده را داخل موضع تزریق می‌كنند. تركیبات موجود در این مایع سلول‌‌های چربی را از بافت‌ها جدا كرده و سپس دستگاه ساكشن آنها را از طریق آن تیوب توخالی از بدن بیرون می‌كشد تا چربی اضافی آن نقطه از بدن (مثلا گردن) خارج شود و غبغب فرد از بین برود.

حالا باید چه كار كنم؟
حالا كه از اصول كلی لاغر كردن گردن و از بین بردن غبغب آگاه شدید، باید این روند را هر روز ادامه دهید و در بكارگیری آن افراط یا تفریط نكنید. به جای اینكه لاغر كردن گردن و از بین بردن غبغب نازیبای خود را به عنوان یك هدف كوتاه‌مدت در نظر بگیرید، سبك زندگی خود را تغییر دهید.

فكر نكنید كه اگر مدت كوتاهی برای كاهش چربی گردنتان تلاش كنید و حتی در این كار موفق شوید، برای همیشه از شر این مشكل خلاص خواهید شد. اصلا این طور نیست و اگر به محض از بین رفتن غبغب و رسیدن به شكل دلخواه مانند قبل عمل كنید، همان چربی‌های اضافی و غبغب زشت مجدداً باز خواهند گشت. 

لاغر كردن موضعی یك قسمت از بدن كار ساده‌ای نیست و روند كندی دارد؛ زیرا چربی‌ها به خاطر شیوه نادرست زندگی و عادات غلط غذایی به مرور زمان جمع شده‌اند و به سادگی از بین نمی‌روند. باید صبور و امیدوار باشید و با مداومت و پشتكار ادامه دهید تا نتیجه بگیرید. هیچ گاه انتظار معجزه نداشته باشید.       

 

 

برای خواندن بخش اول -راه های از بین بردن غبغب- اینجا کلیک کنید.

برای خواندن بخش دوم -راه های از بین بردن غبغب- اینجا کلیک کنید. 

 

برچسب ها: لاغری، لیپوساکشن، چاقی موضعی، چاقی گردن، تغذیه و غبغب، ورزش و غبغب، راه های از بین بردن غبغب، بهترین راه از بین بردن غبغب چیست تعداد بازديد: 892 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز