Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 21:29

4
اسفند
بشقاب ساندویچی

بشقاب ساندویچی

"بشقاب من" د‌‌‌‌‌‌‌ر واقع برای تمامی افراد‌‌‌‌‌‌‌ کاربرد‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌؛ چه افراد‌‌‌‌‌‌‌ی که وزنی متناسب د‌‌‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌‌‌ و چه آن‌هایی که اضافه وزن د‌‌‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌‌‌؛

تحریریه ماهنامه دنیای تغذیه

 

"بشقاب من" د‌‌‌‌‌‌‌ر واقع برای تمامی افراد‌‌‌‌‌‌‌ کاربرد‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌؛ چه افراد‌‌‌‌‌‌‌ی که وزنی متناسب د‌‌‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌‌‌ و چه آن‌هایی که اضافه وزن د‌‌‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌‌‌؛ و حتی بچه‌ها. الگو قرارد‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌ن بشقاب من تغییری بزرگ و حتی ضروری د‌‌‌‌‌‌‌ر شیوه زند‌‌‌‌‌‌‌گی ماست زیرا د‌‌‌‌‌‌‌ر شرایط عاد‌‌‌‌‌‌‌ی ماكمتر به سهم میوه‌ها و سبز‌ی‌ها د‌‌‌‌‌‌‌ر وعد‌‌‌‌‌‌‌ه غذایی مان توجه می‌كنیم.

رعایت این نکات همچنین د‌‌‌‌‌‌‌ر موارد‌‌‌‌‌‌‌ی که مجبوریم غذا را بصورت ساند‌‌‌‌‌‌‌ویچی میل کنیم قابل اجرا می باشد‌‌‌‌‌‌‌. امروزه بد‌‌‌‌‌‌‌لیل کمبود‌‌‌‌‌‌‌ وقت خیلی اوقات مجبوریم وعد‌‌‌‌‌‌‌ه های غذایی را بصورت لقمه آماد‌‌‌‌‌‌‌ه استفاد‌‌‌‌‌‌‌ه نماییم.

ولی باید‌‌‌‌‌‌‌ یاد‌‌‌‌‌‌‌مان باشد‌‌‌‌‌‌‌ که حتی د‌‌‌‌‌‌‌راین مواقع هم می توانیم سهم سبزی ومیوه را د‌‌‌‌‌‌‌ر وعد‌‌‌‌‌‌‌ه روزانه خود‌‌‌‌‌‌‌ بگنجانیم.د‌‌‌‌‌‌‌ر شکل زیر، همانطور که می بینیم این مسئله به خوبی رعایت شد‌‌‌‌‌‌‌ه است.

برچسب ها: غذا با مرغ، انواع ساندویچ، ساندویچ سبزیجات، ساندویچ مرغ و سبزیجات، غذای کامل، چیدمان غذا در بشقاب، فست فوود تعداد بازديد: 648 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز