Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 19:22

9
خرداد
آشپزخانه شفابخش (1)

آشپزخانه شفابخش (1)

مصرف بی‌رویه برخی داروهای شیمیائی و نداشتن پرهیز غذائی مناسب با شرایط بیماری‌اش، دچار ناتوانی دستگاه ایمنی و به تبع آن، جسم و روحی ضعیف و بیمار خواهد شد.

 حوریه احمدی‌راد

 

 

 

بزرگان طب گیاهی ایران زمین، می‌گویند: تو می‌توانی در شرایط بروز بیماری، برای هر یك از افراد خانواده فرشته نجات و پیام‌آور سلامت باشی. اگر چند راهكار ساده تغذیه گیاهی سالم، بهداشت و تهیه دمكردنی‌های گیاهی شفابخش، سالم و پرانرژی را در آشپزخانه‌ات بدانی و به راز و رمزهای درمانی میوه‌ها، سبزی‌ها و مواد غذائی طبیعی - كه هر روز در آشپزخانه و در یخچال می‌بینی - آشنا شوی، می‌توانی فرشته نجات افراد خانواده‌ات، از بیماری‌ها و ناخوشی‌های جسم و روح و ذهن باشی.

چنانچه نگهداری بموقع و بجا با رعایت برنامه غذائی سالم و گیاهی نداشته باشی و نتوانی از غذاها، میوه‌ها و سبزی‌ها، با خصوصیات درمانی به فراخور طبع و فصل، استفاده كنی، موجب سوءتغذیه اعضای خانواده و در نهایت تهدید سلامت آن‌ها خواهی بود.

زیرا بیمار تو، با مصرف بی‌رویه برخی داروهای شیمیائی و نداشتن پرهیز غذائی مناسب با شرایط بیماری‌اش، دچار ناتوانی دستگاه ایمنی و به تبع آن، جسم و روحی ضعیف و بیمار خواهد شد.

دوست خانه‌دار من! بد نیست بدانی كه بالاترین امراض انسان از نظر طب گیاهی، یبوست و كهنه شدن بیماری سرماخوردگی در بدن است. بدین لحاظ، به آن مادر بیماری‌ها (ام‌الامراض) گفته‌اند كه باید در رفع این دو بیماری در بدن كوشید.

جالب است بدانید كه با راهكارهای طب سنتی ایران زمین، در این موارد موفقیت سهل‌الوصول خواهد بود.

بد نیست بدانید كه از پوست پیاز، سیر، خیار، كدو، بادمجان و بسیاری از دورریزهای آشپزخانه گرفته تا ادویه‌هایی مانند زنجفیل، فلفل سیاه و قرمز، دارچین، سماق و نظیر این‌ها را، می‌توان به عنوان درمان‌هائی كارا جهت مهار بیماری‌هائی نظیر سرماخوردگی ساده به كار برد كه بسیاری از آن‌ها دارای خواص درمانی چندبعدی با طبیعت خاص خود هستند و لازم است با صلاحدید مشاور گیاهی مجرب و عالم، انجام شود.

راستش را بخواهید، در دید درمانگر طبیعی، انسان به عنوان جهانی كوچك از عناصر چهارگانه تشكیل یافته است و از جنبه‌های مختلف مانند طبع عضو بیمار، طبیعت گیاه داروئی و در نهایت از حیث كاربرد متناسب روش‌های تغذیه، به فراخور طبع مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از راهكارهای تغذیه‌ای و بهداشتی و مصرف دمنوش‌ها، صابون‌ها، كپسول‌ها و عصاره‌ها و محصولات طبیعی با منشأ حیوانی، گیاهی و معدنی، شخص بیمار در مسیر شفا و بهبود قرار می‌گیرد.

مشاور گیاهشناس و درمانگر طبیعی‌، به طبع و سردی و گرمی و خشكی و تری اخلاط خون بیمار بسیار اهمیت می‌دهد و با اصلاح طبع او، درمان اصولی و دائمی وی را پایه‌ریزی می‌كند.

به عنوان نمونه، اگر طبع شما سرد و خشك است و تظاهرات آن در جسم و روانتان بعد از پرسیدن سوالات و شرح حال مفصل شما آشكارا دیده شد، مشاور گیاه‌درمان، مواد غذائی مكمل وجود شما را پیشنهاد می‌كند تا در مقابل سردی و خشكی، گرمی و تری را به اخلاط شناور در خون بیفزاید.

بدین‌ترتیب، ضمن تصفیه خون، قدرت بدنی در بالاترین سطح خود افزایش می‌یابد و رفته رفته حالت تعادل در جسم و روح حاصل خواهد شد چرا كه دستاوردهای طبیعت، سطح انرژی و دستگاه دفاعی بدن را نیرومند می‌سازد...

 

 

 

برای خواندن بخش دوم- آشپزخانه شفابخش- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: سرماخوردگی، طب گیاهی، سوءتغذیه، تغذیه گیاهی، دمكردنی‌های گیاهی، راهكارهای طب سنتی، تصفیه خون، دستگاه دفاعی بدن تعداد بازديد: 798 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز