Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:28

9
فروردین
گل چه رنگی هدیه بدهیم؟

گل چه رنگی هدیه بدهیم؟

گل‌ها می‌توانند پیام‌های بسیاری در خود داشته باشند. بنابراین هنگام هدیه دادن به دیگران، رنگ گل و انتخاب مناسب آن از اهمیت خاصی برخوردارست. این مقاله به شما در انتخاب گل کمک می‌کند.

از رنگ صورتی گرفته تا سفید، باید بدانید رنگ گلی که هدیه می‌دهید چه مفهومی برای فرد گیرنده هدیه دارد. در این مقاله توضیحاتی درمورد مفهوم رنگ گل‌ها، ارائه شده است.

گل‌های آبی

رنگ آبی احساس آسودگی، آرامش، صلح و صفا به فرد می‌دهد. اگر می‌خواهید به کسی آرامش هدیه دهید و به او بگویید که چقدر دوست دارید او را در صلح و آرامش ببینید، به او یک دسته گل از رنگ‌های آبی، از روشن گرفته تا تیره، بدهید. این گل‌ها از نگرانی‌ها و دلشوره‌های او می‌کاهد. از این گل‌ها می‌توان به نیلوفر پیچ، زنبق و سنبل اشاره کرد.

گل‌های صورتی

رنگ صورتی، شادی، جوانی، بی گناهی و معصومیت را می‌رساند. اگر می‌خواهید به کسی بگویید که چقدر نجابت، ادب، مهربانی و ظرافت طبع او را می‌ستایید به او گل صورتی رنگ بدهید.

گل‌های صورتی فرقی نمی‌کند که چه شکلی باشند، از شکوفه‌های کوچک و بسته آن گرفته تا گل‌های شکفته شده، اثرات بسیاری در بالا بردن روحیه افراد و شاد کردن آنها دارند.

برای اینکه بتوانید به کسی احساس جوانی و طراوت ببخشید، به او گل صورتی رنگ هدیه دهید. گل رز صورتی، کوکب و آزالیا از این گروه گل‌ها هستند.

گل‌های ارغوانی

این دسته از گل‌ها به وفاداری، تشریفات، شکوه، عزت و افتخار مربوط هستند. چه یک دسته گل باشند و چه یک شاخه گل، می‌توانند تاثیری را که لازم است، روی فرد بگذارند.

اگر می‌خواهید به هدیه گیرنده بگویید چقدر دوست دارید او در انجام کارهایش موفق باشد و همچنین خواهان شکوه و افتخار او هستید، گل‌های ارغوانی رنگ به او هدیه بدهید و مطمئن باشید که تأثیر لازم را بر روی او گذاشته‌اید.

گل‌های یاس، شیپوری و مینا به رنگ‌های ارغوانی وجود دارند.

گل‌های قرمز

بدون هیچ چون و چرایی باید پذیرفت که در رنگ قرمز انرژی فراوانی وجود دارد و از این انرژی بی حد و حساب برای تغییر دادن موضوعاتی به سمت و سویی که می‌خواهید، می‌توانید استفاده نمایید.

بنابراین اگر می‌خواهید قدرت عشق آتشین و اشتیاق در هدیه گیرنده به وجود آورید یک دسته گل قرمز به وی بدهید. شهامت، جرات، اشتیاق به زندگی، بیش از پیش در او شکل می‌گیرد.

گل‌های سوسن و کوکب به رنگ قرمز هم دیده می‌شوند. گل سرخ هم در گروه گل‌های قرمز رنگ قرار می‌گیرد.

گل‌های سفید

رنگ سفید اغلب با بی گناهی، تواضع، فروتنی و احترام در ارتباط است. گل‌های سفید زیبایی ساده و بی تکلفی را به وجود می‌آورند و در هر جا قرار بگیرند، شکوه و جلوه خاصی به آن می‌دهند.

اگر می‌خواهید تواضع و فروتنی خود را به کسی نشان دهید و به او بگویید که چقدر برایش احترام قائل هستید، یک دسته گل سفید رنگ به او هدیه بدهید و احساس زیبایی و طراوت به او ببخشید.

از گل‌های سفید می‌توان به ارکیده و یاس اشاره کرد.

گل‌های زرد

امکان ندارد شما یک دسته گل زرد رنگ ببینید و بی اختیار لبخندی بر لبانتان نقش نبندد. یک دسته گل زرد روشن احساس شادی و سعادت و سبکی روح در فرد به وجود می‌آورد.

گل زرد رنگ در بیشتر نقاط جهان، پیام آور دوستی، شروع تازه و خوشبختی است. (البته در گذشته عکس این موضوع صحت داشت، گل زرد را بیشتر مردم نشانه‌ای از نفرت می‌دانستند و وقتی می‌خواستند این موضوع را به طرف مقابل خود یادآوری کنند، برای او گل‌های رز زرد می‌فرستادند.) از گل‌های زرد می‌توان به آفتابگردان و داوودی و همچنین لاله‌های زردرنگ اشاره کرد.

گل‌های نارنجی

رنگ نارنجی علامت انرژی زیاد، اشتیاق و گرمی است. یک دسته گل زیبا و مرتب از شکوفه‌های نارنجی رنگ در فرد، اعتماد به نفس و رضایت و خشنودی و علاقه شدید به زندگی به وجود می‌آورد.

اگر می‌خواهید به کسی که دوستش دارید، احساسی لبریز از عشق به زندگی ببخشید، گل‌هایی از این رنگ به او هدیه بدهید. گل گیاه خورشیدی، گازانیا و لیلیوم هندی به رنگ‌های نارنجی هم وجود دارند.

گل‌های سبز

رنگ سبز مترادف طبیعت و مکملی عالی در کنار رنگ‌های دیگر است. این رنگ نشاندهنده سلامتی، شانس خوب و جوانی است.

اگر می‌خواهید در فرد هدیه گیرنده، احساسی از خوش بینی و سرزندگی به وجود آورید، یک دسته گل سبز رنگ به او هدیه بدهید.

از گل‌های سبز رنگ می‌توان به ادریس اشاره کرد.

گل‌های بنفش کمرنگ

این گل‌ها نشانی از وفاداری و صداقت دارند و در عین حال بیانگر ظرافت زنانگی هستند.

گل‌های بنفش شکوه، جلال و ظرافت را به معنای واقعی کلمه نشان می‌دهند و البته طبیعتی مقدس و سرشار از پاکی دارند.

اگر می‌خواهید به کسی، به ویژه یک خانم، بگویید او بسیار نجیب و اصیل است، از این نوع گل برای او بفرستید. گل‌های بنفشه از این گروه گل‌ها هستند.

 

برچسب ها: هدیه دادن، انتخاب رنگ گل، راهنمای انتخاب گل، راهنمای خرید گل، هدیه دادن گل، نوع گل، رنگ گل تعداد بازديد: 1332 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز