Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 00:10

8
مرداد
چگونه اثرات مضر اشعه آفتاب را در این روزها کاهش دهیم

چگونه اثرات مضر اشعه آفتاب را در این روزها کاهش دهیم

چگونه اثرات مضر اشعه آفتاب را در این روزها کاهش دهیم

 

این روزها اشعه آفتاب در بالاترین سطح خود می باشد که ایجاد کننده عوارض زیادی برای وسیع ترین ارگان بدن یعنی پوست می باشد  در کنار بالابردن احتمال سرطان پوست باعث ایجاد,لک های پوستی و بروز چین و چروک سطحی و عمقی  می شود.

هفدهمین کنگره سالیانه  انجمن متخصصین پوست ایران  که 4 تا 6 مرداد96 در هتل المپیک تهران برگزار شد با محوریت به روز رسانی دانش متخصصان پوست کشور پرداخت در این کنگره که با سخنرانی اساتید ایرانی و مهمانان خارجی از کشور های مختلف دنیا برگزار شد جدید ترین دستاورد های علمی حوزه پوست و مو زیبایی مورد بحث قرار گرفت.  

در نمایشگاه جانبی این کنگره کلیه برندهای تخصصی حوزه پوست و مو  که مورد تایید پزشکان است حضور داشتند. متخصصین پوست شرکت کننده ضمن لزوم حفاظت از اشعه مضر آفتاب به عنوان مهمترین دغدغه های این روز های جامعه ,استفاده از ضد آفتاب به میزان کافی 2بند انگشت برای صورت و گردن و تکرار آن هر دوساعت یک بار,عدم حضور در معرض اشعه در ساعات اوج آفتاب و استفاده از کلاه با لبه 15 سانت و لباس های آستین بلند و عینک آفتابی از مهترین عوامل کاهش عوارض می باشد .همچنین بخش جنبی نمایشگاهی این گنگره دکتر جورقانیان مدیر عامل شرکت ویوناسان (وارد کننده برند الارو)در مصاحبه ایی ضمن مطرح کردن اینکه عوارض ایجاد شده از آفتاب هزینه های زیادی برای سیستم درمان و بهداشتی کشور ایجاد کرده و همچنین بروز لک های پوستی مهترین عامل دغدغه و مخرب زیابیی افراد و هزینه زیادی را برای افراد ایجاد می کند و پیشگیری از بروز این عوارض را با حفاظت بهتر از اشعه آفتاب بسیار کم هزینه تر و موثر تر عنوان کردند.

 

 

ایشان بیان  داشتند که استفاده از  ضد آفتاب های با کیفیت و سایر محصولات مراقبتی مورد تایید وزارت بهداشت و پزشکان نقش بسیار مهمی در پیشگیری از عوارض نامطلوب آفتاب دارد.  

در حاشیه این همایش برند ها به معرفی جدید ترین دستاورد های خود پرداختند یکی از محصولات مورد استقبال قرار گرفته توسط پزشکان سرم روشن کننده ویتامین c و ضد آفتاب ضد لک از برند الارو در بخش جانبی همایش بود که به زودی برای فروش به داروخانه های معتبر معرفی خواهد شد برند الارو یک برند فرانسوی است که به صورت نمایندگی انحصاری توسط شرکت ویوناسان وارد ایران شد این برند در سایر کشور های دنیا با حمایت از فعالیت های پیشگیرانه کاهش سرطان پوست کمپین جهانی خود در زمینه آگاهی بخشی به افراد جامعه در زمینه روش های مختلف مراقبت از پوست در ماه آینده در کنگره پوست متخصصان پوست اروپا EADV 2017 در شهر ژنو سویس رونمایی خواهد شد.

. امید است این گونه همایش ها در زمینه بالا بردن فرهنگ مراقبت از پوست در جامعه موثر باشد و با اجرای مراقبت های لازم این فصل شاهد شیوع کمتر سرطان پوست در جامعه باشیم.

برچسب ها: پوست، آسیب آفتاب، مضرات اشعه آفتاب، کنگره تخصصی پوست و مو تعداد بازديد: 1421 تعداد نظرات: 2

نظرات

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز