Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 05:46

11
خرداد
اکران مجدد فیلم شهاب حسینی

اکران مجدد فیلم شهاب حسینی

فیلم "ساکن طبقه وسط " ساخته شهاب حسینی از چند روز دیگر مجددا در سینماها اکران خود را آغاز می‌کند. این فیلم که در مهر و آبان سال 93 در سینماها اکران شده بود، قرار است از 16 خرداد بار دیگر در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شود.

فیلم "ساکن طبقه وسط " ساخته شهاب حسینی از چند روز دیگر مجددا در سینماها اکران خود را آغاز می‌کند. 

به گزارش ایسنا، این فیلم که در مهر و آبان سال 93 در سینماها اکران شده بود، قرار است از 16 خرداد بار دیگر در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شود. 

طبق اعلام روابط عمومی گروه هنر و تجربه، تصمیم این گروه به دلیل موفقیت بی‌نظیر شهاب حسینی در جشنواره کن صورت گرفته و به نوعی تقدیر از این بازیگر مطرح سینما محسوب می‌شود. 

"ساکن طبقه وسط " اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان است که در زمان اکران خود با بی‌مهری‌هایی مواجه شد و حالا گروه هنر وتجربه تصمیم گرفته این فیلم را در سینماهای گروه خود اکران کند. 

به اعتقاد اعضای سیاست‌گذاری گروه هنر و تجربه، این ساخته شهاب حسینی فیلمی کاملا هنری و تجربی است که متاسفانه در زمان خود با بی‌مهری‌هایی مواجه شده است. 

این فیلم به قلم دکتر محمد هادی کریمی به نگارش در آمده است. شهاب حسینی در "ساکن طبقه وسط" در ٣٨ نقش متفاوت بازی کرده است. 

هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، محمد هادی کریمی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمد علی شادمان، فخرالدین صدیق شریف، کیانوش گرامی، مانی کسراییان، سحر قریشی و فرید سماواتی از بازیگران این فیلم هستند. امیر سماوات تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است. 

فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد.

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: بازیگران سینما، فیلم سینمایی، شهاب حسینی، برنامه سینما، فیلم ساکن طبقه وسط، حسین یاری، کامبیز دیرباز، بهناز جعفری تعداد بازديد: 656 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز