Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 17:33

25
اسفند
"من سالوادور نیستم" زن سنتی در تقابل با ماجرایی عجیب

"من سالوادور نیستم" زن سنتی در تقابل با ماجرایی عجیب

در "من سالوادور نیستم" رضا عطاران و یکتا ناصر نقش زوجی را بازی می‌کنند که برنده یک آژانس مسافرتی و سفر به برزیل می‌شوند

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

رضا عطاران از جمله بازیگرانی است که حضور سالهای اخیرش در فیلم‌های کمدی تضمین فروش بوده است. عطاران آن قدر توانایی دارد که حتی بتواند خطی‌ترین و بی‌تنوع ترین نقش‌ها را به کاراکتری بلحاظ کمدی خنده‌آور بدل کند و شاید یکی از دلایلی که کارگردانان سینمای ایران هم وقتی می‌خواهند فیلم کمدی بسازند پیش از گزینه‌های دیگر به سراغ وی می‌روند همین باشد.

عطاران در "من سالوادور نیستم" هم نشان داده که همچنان توانایی آن را دارد که حتی در لحظات فرود داستان نیز بداهه‌پردازی‌های خود را داشته باشد. "من سالوادور نیستم" را منوچهر هادی ساخته و یکتا ناصر بازیگری که در این سالها یک پای ثابت آثار هادی بوده در این فیلم ایفاگر نقش اصلی زن است.

یکتا ناصر نقش زنی معتقد را ایفا می‌کند که وقتی در موقعیتی عجیب و پیچیده که بر سر راه شوهرش ایجاد شده قرار می‌گیرد به مانند هر زن دیگری نمی‌تواند واکنش‌های احساسی نشان ندهد بخصوص که این موقعیت عجیب اشتباه گرفته شدن همسرش با نامزد یک زن برزیلی است!!!

در "من سالوادور نیستم" رضا عطاران و یکتا ناصر نقش زوجی را بازی می‌کنند که برنده یک آژانس مسافرتی و سفر به برزیل می‌شوند و در برزیل است که یک زن برزیلی، عطاران را با نامزدش "سالوادور" اشتباه می‌گیرد و همین اشتباهی بودن است که موقعیت‌های طنز فراوانی را رقم می‌زند.

منوچهر هادی نکوشیده فیلمش را با شاخ و برگ‌های اضافی پیش ببرد و به جای آن کوشیده با روایت سرراست داستان و البته بررسی اینکه یک زن و مرد ایرانی در تقابل با اتفاقی عجیب خارج از ایران چطور واکنشهایی بروز می‌دهند به پیشبرد روایت کمک کند.

یکتا ناصر که سابقه خوبی هم در ایفای نقش زنان سنتی داشته است در "من سالوادور نیستم" هم شمایل یکی از همین زنان را ایفا کرده است و البته که ایفای نقش‌اش هم باورپذیر از کار درآمده است. البته که شاید موقعیت‌های کمدی که پیش روی این زن سنتی قرار ‌می‌گیرد هم به اندازه خود در جلب توجه مخاطبان نقش داشته است.

 

برچسب ها: فیلم سینمایی، من سالوادور نیستم، فیلم جدید رضا عطاران، رضا عطاران، یکتا ناصر، بازیگر برزیلی، سینما تیکت، فیلم جدید با بازی رضا عطاران تعداد بازديد: 1033 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز