Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 08:27

26
دی
فریبا نادری از همکاران مهاجرش می‌گوید

فریبا نادری از همکاران مهاجرش می‌گوید

فریبا نادری از آن دست بازیگرانی است که کم حرف می‌‌زند و کمتر مصاحبه می‌‌کند، اما وقتی مصاحبه می‌‌کند عموما به گونه‌‌ای صحبت می‌‌کند که حاشیه ساز می‌‌شود.

پیمان محمدی

 

از ماهواره تا عشق...

اظهارنظرات فریبا نادری درباره همکاران مهاجرش کلی حاشیه ایجاد کرد

نادری که اخیرا یک کمدی با عنوان «مشکل گیتی» را روی پرده داشت در این کمدی در نقش مکمل زن داستان بازی روان و نسبتا متکی بر شناخت کاراکتر ارائه داد.

«مشکل گیتی» فضایی مابین درام روانکاوانه و فانتزی دارد و فریبا نادری در این کمدی در نقش رفیق صمیمی زنی ظاهر شده است که درگیری در فضای مجازی مشکلات فراوانی را برای او و همسرش خلق کرده است.

نادری در فیلم در بزنگاه‌هایی ظاهر می‌‌شود که رفیق صمیمی‌اش به کمک نیاز دارد و ایفای نقش نادری در این بزنگاهها هم نسبتا استاندارد از کار درآمده است.

همزمان با اکران «مشکل گیتی» فریبا نادری که مورد توجه رسانه‌‌ها قرار گرفته بود در یک گفتگوی تصویری شرکت کرد و سخنانی که در این گفتگو بیان کرد دردسرساز شد!

او با اشاره به بازیگران زنی که به شبکه ماهواره‌ای جم مهاجرت کرده‌اند آنها را اغلب در زمره کسانی دانست که در داخل در حیطه بازیگری حرفی برای گفتن نداشته‌اند و در خارج از کشور با تکیه بر بدن نمایی مخاطب جلب می‌‌کنند.

او از این هم گفت که وضعیت رامسین کبریتی با همه بازیگران مهاجر دیگر تفاوت داشته چون او به دلیل بی‌پولی به آن طرف رفته است.

سخنان فریبا نادری از آنجا که کلیت مهاجران را در برگرفته بود انتقاداتی را هم در میان مخاطبان و هم در میان مهاجران موجب شد و از جمله یک بازیگر مهاجر در سخنانی او را زیر سوال برد. از طرف دیگر رامسین کبریتی هم از این گفت که دلیل مهاجرتش نه بی‌پولی که بیکاری بوده است!!!

اینکه چرا نادری این چنین بی‌محابا همه را به یک چوب زده بود شاید ناشی از روندی احساسی بود که بر لحنش ظاهر شده بود و شاید هم پاسخی به برخی بازیگران مهاجر که ماهها پیش به برخی بی‌اخلاقی‌های حاکم بر پشت صحنه سینما و تلویزیون اشاره کرده بودند.

*عدم تکیه به درآمد بازیگری

فریبا نادری به غیر از «مشکل گیتی» یک فیلم آماده اکران به نام «من و شارمین» هم دارد که این فیلم هم درونمایه‌ای طنز دارد و البته پیشتر عنوانش «فقط بخاطر تو» بود که شاید بخاطر شباهت با یک قطعه معروف لس‌آنجلسی نام فیلم تغییر یافت.

نادری در سالهای اخیر بیش از هر چیز به خاطر ایفای نقش در سریال «ستایش» شناخته می‌‌شود؛ او در این سریال در نقش «پری سیما» بازی کرد و سعی زیادی نمود که سطحی متفاوت از بازیگریش ارائه دهد با این حال شاید افت کیفی فصل دوم این سریال موجب آن شد که بازی نادری در این سریال هم چندان مورد توجه قرار نگیرد و سبب ساز آن نشود که گستره‌ای متفاوت از نقش‌ها به وی پیشنهاد شود.

البته این را هم نباید از نظر دور داشت که عدم تکیه مالی فریبا نادری به درآمد بازیگری باعث شد به سراغ ایفای نقش در برخی تله فیلم‌ها و محصولات شبکه نمایش خانگی نرود.

نادری به عنوان مدیر بازرگانی در یک شرکت خصوصی مشغول به کار است و درآمد مکفی فعالیت در این حرفه سبب‌ساز آن شده است که با وسواس بیشتری به انتخاب نقش برای بازیگری دست بزند.

*قراری که آینده فریبا را شکل داد

فریبا نادری از آن دست بازیگرانی است که به خاطر ازدواجش هم کلی حاشیه رسانه‌ای ایجاد کرد. نادری در بیست سالگی با مسعود رسام کارگردان تلویزیون که حدودا 27 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد و البته تا زمان مرگ رسام در سال 1388 زندگی عاشقانه‌ای را با وی تجربه کرد.

نادری هجده ساله بود که به همراه دوست گریمورش به دفتر مسعود رسام رفت تا دوستش تست بازیگری دهد. رسام بازیگران فیلمی به نام «مروارید سرخ» را انتخاب می‌‌کرد و از افراد مختلف علاقمند به بازیگری تست می‌‌گرفت.

هرچند نادری علاقه‌‌ایبه تست دادن نداشت اما رسام که چهره وی را مناسب ایفای نقش در فیلمش می‌‌دانست به او پیشنهاد داد که تست دهد. نتیجه هم قابل پیش بینی بود؛ فریبا نادری در تست همسر آینده اش مسعود رسام قبول شد و برای آن که به طور آکادمیک هم بازیگری را بیاموزد به کلاسهای بازیگری بهروز بقایی رفت.

به مانند بسیاری دیگر از خانواده‌‌های ایرانی خانواده نادری علاقه‌‌ایبه بازیگر شدن فرزندشان نداشتند و این اصلا چیز عجیبی نبود اما فریبا برای آن که بتواند آنها را مجاب کند در محیطی سالم کار می‌‌کند با تعامل رسام قراردادش را طوری تنظیم کرد که خانواده‌اش بتوانند سرصحنه حاضر شده و از پشت صحنه کار فرزندشان آگاهی پیدا کنند و همین عاملی شد تا والدین سختگیر وی با شرایط فرزند کنار بیایند.

*عشق آمد و...

همکاری با مسعود رسام سبب ساز نزدیکی بیشتر این دو نفر شد و گذشت زمان سبب ساز شکل‌گیری حسی متقابل میان طرفین شد.

حسی که از آن با عنوان عشق یاد می‌‌کنند. عاشقی رسام و نادری خیلی زود به ازدواج ختم شد آن هم در شرایطی که از یک طرف خانواده رسام و از طرف دیگر بسیاری از دوستان و آشنایان نادری را بخاطر این ازدواج سرزنش می‌‌کردند.

مسأله اصلی، اختلاف سنی زیاد طرفین بود که باعث می‌‌شد عوام چشم‌اندازی مثبت به آینده این ازدواج نداشته باشند. با این حال فریبا نادری و مسعود رسام تا آخرین لحظات زندگی رسام که بر اثر ابتلا به سرطان خون درگذشت با خوبی و خوشی کنار هم زندگی کردند.

جالب و البته آموزنده آن که مسعود رسام از سال 83 سرطان داشت و فریبا نادری علیرغم آگاهی به این موضوع در سال 85 با وی ازدواج کرد!

امید به زندگی سبب ساز آن شد رسام که بسیاری از پزشکان نسبت به درمان او قطع امید کرده بودند تا سال 88 به زندگی خود ادامه دهد و چند سال مرگ را به تأخیر اندازد با این حال حکمت پروردگار این بود که مسعود رسام خالق آثاری همچون «همسران» و «خانه سبز» دهم آبان 88 به دیار باقی برود و فریبا نادری هم بعد از او هیچ گاه ازدواج نکند.

*معتقد به مذهب

نادری که در کارنامه‌اش سریال‌هایی نظیر «فاخته»، «یلدا» و «چک برگشتی» را دارد به مانند اغلب ایرانیان خاستگاهی مذهبی دارد و خود را انسانی معتقد می‌‌داند.

او هرچند بلحاظ ظاهری بسیاری مدرن است و سعی می‌‌کند شیک و مرتب در اجتماعات بیرونی ظاهر شود به شدت هم انسانی است معنوی که در اغلب مشکلات زندگی قبل از هر چیز از خداوند است که یاری می‌‌طلبد.

او حتی به زیارت کربلا و نجف هم رفته و بی واهمه از قضاوتهایی که معمولا در این طور مواقع گریبان هنرمندان را می‌‌گیرد تصاویر خود را در فضای اجتماعی منتشر کرد.

فریبا نادری اغلب از تشکل‌های مرتبط با کمک به کودکان و افراد محروم جامعه حمایت کرده است.

کم نیستند برخی چهره‌‌های سینما و تلویزیون که حضور در این محافل را فرصتی کرده اند برای خودنمایی اما نادری کمتر پیش آمده که بکوشد با انتشار پشت سر هم تصاویر و خبرهای خود از این مراسم شرایط دیده شدنش را فراهم کند.

او اغلب می‌‌کوشد در خفا و پنهانی فعالیت‌های خیرخواهانه خود را انجام دهد تا اینکه به مانند برخی حتی کمکی ولواندک به یک یتیم را مجالی کند برای انتشار سلفی‌‌های رنگارنگ!!!

 

برچسب ها: بازیگر زن، بازیگر سینما، مصاحبه با بازیگران، هنرمند سینما، فریبا نادری، کمدی مشکل گیتی، مصاحبه با فریبا نادری تعداد بازديد: 1211 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز