Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:53

20
مرداد
سیگارت اِسنَپ

سیگارت اِسنَپ

عسل، كره و شكر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا كره و شكر حل شوند. آن‌گاه ظرف را از روی حرارت بردارید و چند دقیقه كنار بگذارید.

آرزو گنجی

 

 

مواد لازم برای 40 عدد

عسل                     60  میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

كره                         90 گرم

شكر قهوه‌ای            65 گرم

پودر زنجفیل             1 قاشق چایخوری

آرد                         50 گرم

روش تهیه سیگارت اِسنَپ

عسل، كره و شكر را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا كره و شكر حل شوند. آن‌گاه ظرف را از روی حرارت بردارید و چند دقیقه كنار بگذارید. سپس زنجفیل و آرد را بیفزائید و با قاشق مخلوط كنید. حالا سینی تفلون را چرب كنید و هر بار به اندازه یك قاشق چایخوری از این مایه بردارید و با فاصله‌های تقریبی 21 سانتیمتر از یكدیگر در سینی بریزید.

مراقب باشید كه هر بار فقط 4 سیگارت در سینی بریزید. اكنون سینی را در فر گرم كرده با دمای 190 درجه‌ سانتیگراد قرار دهید و بعد از 5دقیقه، از فر در آورید. 3 دقیقه صبر كنید. سپس هر یك را رول كنید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

برچسب ها: روش تهیه سیگارت اِسنَپ، سیگارت اِسنَپ، آموزش سیگارت اِسنَپ، تهیه سیگارت اِسنَپ، مواد لازم سیگارت اِسنَپ، سیگارت، اسنپ تعداد بازديد: 558 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز